• "מסע אלול" מרגש! • ארגון נפלאו"ת

    12 | הצג גלריה

    בסוף השבוע האחרון יצאו כ-65 אלמנות ל"מסע אלול" המסורתי שאותו מפיק ארגון "נפלאות מתגברות". מסע שכולו התעלות המשלב באופן נדיר את הרצינות ה"אלולית" עם הלהט החסידי. לאורך 3 ימים נהנו המשתתפות מתכניות עשירות ומשלל פינוקים, בהפקה מתוקתקת ומקצועית לתמונות 

    חודש הרחמים והסליחות הוא זמן של רצינות, חשבון נפש והתכנסות בעצמנו. ברגע ש"רוח אלול" יורדת לעולם, שורה על רבים אותה אווירה "כבדה" של יראת הדין. לצד זאת, אנו מצווים לגשת אל המשפט גם מתוך שמחה והתרוממות רוח – שהן המפתח לעבודת ה' ולהתפתחות פנימית.

    בסוף השבוע האחרון יצאו כ-65 אלמנות ל"מסע אלול" המסורתי שאותו מפיק ארגון "נפלאות מתגברות". מסע שכולו התעלות המשלב באופן נדיר את הרצינות ה"אלולית" עם הלהט החסידי. לאורך 3 ימים נהנו המשתתפות מתכניות עשירות ומשלל פינוקים, בהפקה מתוקתקת ומקצועית.

    המסע שעמד בסימן אמונה, ביטחון וגאולה שילב השקעה יוצאת דופן וחשיבה על כל פרט: מתנות ייחודיות ומזכרות מעוצבות שחיכו למשתתפות בכל נקודה, ארוחות משובחות ואירוח מפנק בחדרים מטופחים, תכנית עשירה ששילבה לימוד משותף, תפילות מרגשות וסיורים מרעננים, ועוד ועוד.

    "האישה היא לב הבית, וכאשר היא חשה שיש לה מקום ושייכות, כאשר היא מגלה את המשמעות – לא רק היא מתעצמת: הדבר משפיע על כל בני ביתה ובמעגלים רחבים יותר על עם ישראל כולו!" מספרת הגב' מירי שניאורסון, מייסדת הארגון.

    במסע שולבו ביקורים במספר ציונים חשובים ברחבי הגליל, בהם ציוני הרמב"ם ורבי מאיר בעל הנס בטבריה, ציון התנא רבי יהודה בר עילאי בעין זיתים, ציון רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה וכמובן ציונו הקדוש של רשב"י במירון. בכל אחת מהנקודות נשאו הנשים תפילה נרגשת לברכה ולישועה, כל אחת בעניינים הדרושים לה – ולהצלחת כלל ישראל.

    אחת מנקודות השיא של המסע כולו הייתה במפגש עם הגאון הרב שמואל אליהו שליט"א, רב העיר צפת. לאחר שנשא דברים נרגשים בפני המשתתפות ביקש מהן הרב לשאת תפילה אישית בכוונה, אישה על רעותה. במשך דקות ארוכות התפללו הנשים בדמעות ובקעו רקיעים כפשוטו.

    משתתפות המסע שיתפו רשמים וחוויות מסוף השבוע המעצים, והודו בחום למארגנות. "שבת מרוממת כזו לא הייתה לי שנים" מספרת אחת מהן, וחברתה מוסיפה כי "אי אפשר לבטא במילים את האחדות והשמחה שחווינו במסע הזה".

    מסתבר שהחוויה עצמה הייתה רק 'מתאבן' לשינוי המשמעותי שיצר המסע. כשמו של הארגון – נפלאות מתגברות, נרשמו לאורך סוף השבוע מופתים של ממש. בתה של אחת הנשים התקשתה בלידתה ובמהלך השבת הזכירו אותה בתפילה. במוצאי השבת הגיעה הבשורה שהלידה עברה בהצלחה ולאם ולתינוק המאושרים שלום. שתיים מתוך המשתתפות הן מחותנות – בתה של האחת נשואה לבנה של השנייה. ביום ראשון, ממש ברגעיו האחרונים של המסע לפני שהחלו הנוסעות לרדת בנקודות הפיזור במרכז, התקבלה הבשורה שהזוג נפקד בשעה טובה!

    "אין לנו ספק שכוחן של נשים צדקניות ותפילותיהן החמות פעלו גדולות ונצורות. כבר באלול אנו רואות את הניסים והנפלאות ואין לנו ספק כי זהו רק ה'סיפתח' לשנה מלאה בבשורות וישועות" מסכמות המארגנות.

    מסע אלול הוא רק חלק מפעילות שלמה של הארגון, שבימים אלו מפיק מארזי שי מיוחדים לשנה החדשה. אחת המתנות המיוחדות הוא יומן שנתי נשי אישי שכולל: טור חודשי, פינת הנקודה המעצימה, איורים, מתכונים ועוד.

    בימים אלו רכישת היומן פתוחה גם לכלל הנשים, במהדורה מוגבלת, במסגרת מבצע מיוחד – על כל יומן שיימכר יעניק הארגון באהבה יומן מתנה לאלמנה!

    להזמנות: SHUTAF.IM/YOMAN

     























    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.