• תיעוד מרגש: מאות תלמידות של ממלכת החינוך בבני ברק

    54 | הצג גלריה

    הפריחה החב"דית הפכה לשם דבר בעולם כולו. בכל שנה מתווספים עוד ישיבות ועוד בתי ספר וסמינרים. בקדמת הבמה החב"דית, בולטים במיוחד מוסדות חב"ד בעיר בני ברק, שרשמו בשנה האחרונה מהפכה בלתי נתפסת. תחת "ממלכת החינוך" מפעילים מוסדות חב"ד בעיר התורה והחסידות - גני ילדים, בית ספר יסודי, בית ספר על יסודי וסמינר • צילום: מנדי קורנט • לכתבה וגלריית תמונות

    בימים האחרונים, חסידות חב"ד מככבת בכותרות כלי התקשורת. כינוס השלוחים העולמי והתמונה המפורסמת של אלפי השלוחים שמוסרים את נפשם לקיים את ציווי הרבי מלך המשיח – מצליחים לרגש בכל פעם מחדש.

    הפריחה החב"דית הפכה לשם דבר בעולם כולו. בכל שנה מתווספים עוד שלוחים ועוד בתי חב"ד, עוד ישיבות ועוד בתי ספר וסמינרים. כולם רואים בחוש שהרבי משפיע, תומך ומוביל את שלוחיו ואת חסידיו שמפיצים את אור היהדות בעולם והופכים אותו למקום טוב יותר.

    בקדמת הבמה החב"דית, בולטים במיוחד מוסדות חב"ד בעיר בני ברק, שרשמו בשנה האחרונה מהפכה בלתי נתפסת. תחת "ממלכת החינוך" מפעילים מוסדות חב"ד בעיר התורה והחסידות – גני ילדים, בית ספר יסודי, בית ספר על יסודי וסמינר.

    למעלה מ- 300 בנות מתחנכות ב"ממלכת החינוך" החב"דית בבני ברק, שכאמור הפכה לדוגמא ומופת גם בקרב קהלים מחוץ לחסידות חב"ד ואף מחוץ לעיר בני ברק. בראש המוסדות עומד הרב שלמה מרגליות – תושב העיר, שזוכה לקונצנזוס נרחב בקרב רבני העיר ונבחרי הציבור, מכל העדות והחוגים.

    לצד המנהלות, המחנכות והמורות, השבוע, התכנסו מאות התלמידות לצילום תמונת מחזור מרגשת, שממחישה את הפריחה הייחודית של "ממלכת החינוך" החב"דית בבני ברק ומזכירה את תמונת אלפי השלוחים על רקע חזית בית המדרש של הרבי ב-770.

    "תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים", אומרת הגב' חנה זלמנוב – מנהלת התיכון, לדבריה, "אנחנו מרגישות בכל יום את ההשפעה של הרבי ואת התמיכה שלו. כשאני מתבוננת בתמונת המחזור המרגשת, שבה רואים מאות בנות שמתחנכות על אדני התורה והיראה – אני מתמלאת באושר ובהודיה לה' על ההצלחה המיוחדת שאנו חווים".

    לדבריה של הגב' רינת פורסט – מנהלת היסודי: "מי היה מאמין לפני כמה שנים שנראה פריחה שכזו. כמה נחת רוח יש לרבי שלנו, שרואה כיצד אנו זוכות לחנך דור שלם של תלמידות נפלאות שמחד לא מוותרות על קוצו של יו"ד וצועדות בשביל התורה והחסידות ומנגד זוכות ללימודים ברמה הגבוהה ביותר".

    "אני בטוחה שאנחנו רק בתחילת הדרך" אומרת הגב' חני מרגליות – מנהלת הסמינר, "בסייעתא דישמיא, בכל שנה ושנה אנחנו גדלים באופן לא פרופורציונאלי. לפני שלוש שנים התחלנו עם 30 תלמידות ובשנתיים האחרונות הצטרפו אלינו עוד כ-300 תלמידות חדשות. מרגש ומדהים", אומרת מנהלת הסמינר, "כל תלמידה – היא עולם שלם. כל תלמידה היא בית בישראל. וזכינו שאנחנו שותפים לבניין דור מפואר שחדור בעז"ה בשליחות היחידה שנותרה לקבלת פני משיח", הוסיפה.

    צילום: מענדי קורנט.











































































































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.