• כעת ניתן להזמין את העלון "עלמה פרינסס"

    הגדלה

    העלון ייצא בשלב ראשון מידי חודש והוא מציע תוכן הנוגע בעולמה הקסום של האישה היהודייה, תוך מתן הבנה ומשמעות לתפקידה הנשי ולחיים בכלל. המדורים מספקים מגוון כלים לבניית חיים מאושרים ומלאי סיפוק, על פי עצותיו של הרבי ותורת החסידות. בגיליון של החודש - ראיון עם מייסדת רשת האיפור 'אל מקיאג' אילנה הרכבי, סיפור על גבורה נשית, טיפים מיוחדים לאיפור מותאם לחורף, הסבר על יופי לאור משנתו של הרבי ועוד • לסיפור המלא

    ניתן להזמין את העלון לנשים – 'עלמה פרינסס', מס' 2 לחודש טבת! (בתשלום סימלי)
     
    בשורה טובה ומשמחת: גיליון מס' 2 (לחודש טבת) של העלון החדש לנשים 'עלמה פרינסס' שיוצא לאור מידי חודש, הודפס היום וניתן להזמינו כבר כעת, בעלות סימלית מסובסדת של 355 אג' בלבד ליחידה!
     
    כפי שפרסמנו כאן, העלון מיועד לציבור הנשים המקורבות ולנשים שאינן שומרות תורה ומצוות לע"ע, ומדובר בחומר שייתן תוכן חסידי בשפה נשית ובעטיפה צעירה ועכשווית במסגרת חלוקת נרות שבת ובכלל. יודגש כי מדובר בעלון החב"די היחיד המותאם לציבור הנשים שאינן שומרות תורה ומצוות לע"ע הן בעיצובו והן בשפתו.
     
    העלון ייצא בשלב ראשון מידי חודש והוא מציע תוכן הנוגע בעולמה הקסום של האישה היהודייה, תוך מתן הבנה ומשמעות לתפקידה הנשי ולחיים בכלל. המדורים מספקים מגוון כלים לבניית חיים מאושרים ומלאי סיפוק, על פי עצותיו של הרבי ותורת החסידות. בגיליון של החודש – ראיון עם מייסדת רשת האיפור 'אל מקיאג' אילנה הרכבי, סיפור על גבורה נשית, טיפים מיוחדים לאיפור מותאם לחורף, הסבר על יופי לאור משנתו של הרבי ועוד… 
    ב'עלמה פרינסס' נעשה מאמץ לקחת את המקסימום "ולהגיש אותו עם כפית" – כלומר, לקחת תוכן עמוק ולהפשיט אותו לחיים המעשיים שלנו, כאן ועכשיו. כל זה בא לידי ביטוי בצורת כתיבה קלילה וכיפית לקריאה, הכוללת תובנות ועצות לחיים של היום יום, טיפים, סיפורן של נשים הרואיות, ראיון עם נשים מיוחדות ועוד.
    איך מזמינים?
    יש לפנות למשרדי צא"ח – לגב' לאה גולדשטיין
     בטלפון 073-2480711, או במייל

    פרטים חשובים:
    1. העלון עולה 35 אג' ליחידה.
    2. אפשר לאסוף את העלונים ישירות ממשרדנו – משרדי צא"ח הראשיים בניין שז"ר בכפר חב"ד.
    3. במידה וקיים בית חב"ד באזור מגורכן שעושה אצלנו הזמנה של חומרים שבועיים עם משלוח, ניתן לצרף אליו את העלונים (כל כמות שתרצו), וללא עלות משלוח.
    4. במקרה שהמוזכר בסעיפים 2 או 3, אינו מתאימים לכן, תוכלו לקבל את העלון במשלוח מיוחד עד לבית בעלות של 25 ש"ח (לא כולל את התשלום עבור העלונים), ובהזמנה של 100 עלונים ומעלה.
    5. ניתן להזמין עלונים לחודשים הבאים, כבר כעת בהודעה מראש
    * כפי שצוין, קהל היעד של העלון הן נשים. 
    כיון שיש בעלון תמונות של נשים, חשוב שהחלוקה תעשה על ידי נשים.
    ו'בזכות נשים עתידין להיגאל'… שנזכה כולנו יחד לגאולה האמיתית והשלימה בקרוב.
    לפרטים נוספים: [email protected]

     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.