• יד לאחים: התבוללות היא אובדן הזהות שלך

    סרטון חדש המופץ ברשת בימים אלו ואשר נועד להיות חלק במכלול הפעילות של עמותת יד לאחים למניעת תופעת ההתבוללות בישראל, מכה גלים ברשת. ביד לאחים מסבירים כי הרעיון לסרטון נולד "לאחר אלפי שיחות עם נשים ונערות שסייענו להם, ושנכנסו לקשרים מעורבים ולמעשה התבוללו, כשדבר אחד מרכזי צף ועלה כל הזמן - הרגשת אובדן המרכיב היהודי שלהן". הסרט אכן מיטיב להדגיש את בלבול הזהויות שחשה אישה יהודייה שנישאה לבן זוג​ לא יהודי".

  • סרטון חדש המופץ ברשת בימים אלו ואשר נועד להיות חלק במכלול הפעילות של עמותת יד לאחים למניעת תופעת ההתבוללות בישראל, מכה גלים ברשת.

     ביד לאחים מסבירים כי הרעיון לסרטון נולד "לאחר אלפי שיחות עם נשים ונערות שסייענו להם, ושנכנסו לקשרים מעורבים ולמעשה התבוללו, כשדבר אחד מרכזי צף ועלה כל הזמן - הרגשת אובדן המרכיב היהודי שלהן". הסרט אכן מיטיב להדגיש את בלבול הזהויות שחשה אישה יהודייה שנישאה לבן זוג לא יהודי".

    עוד אומרים בארגון כי "ברור לנו שחלקים בציבור יאמרו שמדובר בהסתה וגזענות, אך אנו מתבססים על למעלה מ-7,000 תיקים של נשים ונערות, לפעמים עם ילדיהן, שנמצאים בטיפולינו לאחר שפנו אלינו בבקשה לעזרה עקב סבך נישואים עם בני מיעוטים. מי שחושב שפעולה למניעת התבוללות היא גזענות, מתנגד בעצם לערכים הבסיסיים שלנו כעם יהודי ועל מה ששמר עלינו כל הדורות".

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.