• 'בנות ליובאוויטש' בית שמש: התוועדות סוחפת אצל הרבי

    3 | הצג גלריה

    הסמינר החדש בנות ליובאוויטש בבית שמש, ממשיך בסדרת ההתוועדויות לבנות הסמינר. השבוע התקיימה התוועדות לבנות הסמינר, הזוכות להיות אצל הרבי ב-770. לאחר מכן נפתחה התוועדות לכלל בנות הסמינרים ברחבי הארץ, בהשתתפות הרב נחמן לרנר ראש הישיבה הגדולה בבית שמש • לכתבה המלאה

    הסמינר החדש בנות ליובאוויטש בבית שמש, ממשיך בסדרת ההתוועדויות לבנות הסמינר. השבוע התקיימה התוועדות לבנות הסמינר, הזוכות להיות אצל הרבי ב-770. לאחר מכן נפתחה התוועדות לכלל בנות הסמינרים ברחבי הארץ, בהשתתפות הרב נחמן לרנר ראש הישיבה הגדולה בבית שמש.

    בהנהלת הסמינר מציינים בסיפוק אודות התגובות הנלהבות של הבנות, על ההשקעה הגשמית והרוחנית, ועל כך שהן יצאו טעונות בחיות גדולה להביא את כל הכוחות שמקבלים כאן אצל הרבי – לידי פועל.

    המנהלת הגב' לרנר מדגישה כי "מטרתנו לתת מרחב ייחודי לצמיחה והתפתחות מקצועית וחסידית, בליווי מסור ואישי לכל תלמידה, כראוי למוסד שבו מטפחים את הנשים החסידיות של העתיד. לכן אין דבר יותר מתאים להיפגש שוב יחדיו ב770 כל הבנות שזכו ליסוע לרבי, על מנת לחזק ולהעצים את החיות החסידית והרוח החיה שנושבת בסמינר שלנו".

    הבנות ציינו אשר "הנהלת הסמינר לא מפסיקה להפתיע אותנו, בחשיבה על כל פרט, וההשקעה הגדולה ברוח החסידית וההתקשרות לרבי שאופפת את כל אווירת הסמינר".





    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.