• אחות התמימים: דירות מפוארות ותנאים מעולים לבנות...

    הגדלה

    מחר, יום חמישי כ"ו אלול – זה קורה. קרוב למאה וחמישים בנות יתקבצו לאחר תפילת מנחה במניין של הרבי מלך המשיח, לכנס הפתיחה של 'הקבוצה' הרשמית של בנות חב"ד בתשרי • בעקבות עומס האורחות השנה, יושם דגש מיוחד על קבוצות הדרכה קטנות כאשר כל נרשמת תקבל יחס אישי וחם, הן בגשמיות והן ברוחניות • לסיקור המלא

    מחר, יום חמישי כ"ו אלול – זה קורה. קרוב למאה וחמישים בנות יתקבצו לאחר תפילת מנחה במניין של הרבי מלך המשיח, לכנס הפתיחה של 'הקבוצה' הרשמית של בנות חב"ד בתשרי.

    ארגון 'אחות התמימים בארץ הקודש' פועל במשך השנה בכל המוסדות העל יסודיים בארצנו הקדושה, בעידוד רבנים ומשפיעות כשעל הפעילות כולה חולשת במסירות רבה הרבנית יפה קדוש יחד עם המנהלת המסורה והבלתי נלאית – הגב' מושקי מעל.

    במסגרת הפעילות השנתית, מפעיל הארגון קבוצה רשמית ומסודרת לבנות העל יסודי המגיעות לשהות בחודש תשרי בחצרות קודשנו. הקבוצה פועלת בקרב האורחות כבר למעלה מעשור ומספקת תנאים רוחניים וגשמיים מעולים.

    בשנתיים האחרונות הושקעו משאבים רבים בשדרוג התנאים הגשמיים של הקבוצה, ובהתייעלות המערכת כולה, כאשר בראשה עומדות הרבנית רחל הנדל והגב' חיה סגל, יחד עם מרכזות, מדריכות וצוות מסור, חסידי ואיכותי, מהשורה הראשונה.

    בעקבות כך הושכרו מספר לא מבוטל של דירות מפוארות ומאובזרות, בסמיכות ל770, זאת על מנת להעניק לבנות הצעירות חוויה רוחנית וגשמית מעולה, ובכדי למנוע שוטטות מיותרת ברחבי השכונה,

    זאת הודות להנהלת תשרי – ארגון אש"ל 'הכנסת אורחים' בראשות הרב מנחם מענדל הנדל ואחראיות מחלקת הנשים הגב' רוחלה שמולביץ והגב' דינה ווילשאנסקי.

    בעקבות עומס האורחות השנה, שנת הקהל, יושם דגש מיוחד על קבוצות הדרכה קטנות כאשר כל נרשמת תקבל יחס אישי וחם, הן בגשמיות והן ברוחניות, זאת על מנת שכל בת תקבל את המרב ותנצל את הזמן היקר במקסימום האפשרי.

    מהנהלת הקבוצה נמסר כי בעקבות הפניות הרבות והדרישה הגוברת להצטרף לקבוצה, הושכרו דירות נוספות, אך המקום צר מלהכיל, ובנות רבות נאלצו לוותר על השינה במסגרת הקבוצה,

    עוד נמסר כי הנהלת הקבוצה תעמוד בקשר עם הנהלות בתי הספר והורי הבנות במהלך החודש כולו, וימסרו דוחות מפורטים על מצבה האישי והכללי של התלמידה.

    אתר נשי ובנות חב"ד ימשיך לעקוב ולדווח מהשטח.

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. חן
      כ״ה באלול ה׳תשע״ה (09/09/2015) בשעה 20:00

      ישר כח
      הסכמתי לשלוח את ביתי שידעתי שיש שמירה ובנוסף לקב"ה ופעילויות לבנות
      חנה ק

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.