• סוף שבוע של התרעננות למשפחות חיילי המילואים מאנ"ש

    55 | הצג גלריה

    במלון 'די הוטל' במתחם 'די סיטי' במישור אדומים נחתם בהצלחה רבה, סוף השבוע המיוחד שנערך עבור חיילי המילואים ובני משפחותיהם ממשפחות אנ"ש חב"ד בישראל. סוף השבוע המיוחד נערך על ידי ארגון חמ"ה והשתתפו בו משפחות אנ"ש מרחבי הארץ שאב המשפחה משרת בימים אלו בתוככי עזה, בגבול הצפון ומיהודה ושומרון. לדיווח המלא ותמונות

    במלון 'די הוטל' במתחם 'די סיטי' במישור אדומים נחתם בהצלחה רבה, סוף השבוע המיוחד שנערך עבור חיילי המילואים ובני משפחותיהם ממשפחות אנ"ש חב"ד בישראל. סוף השבוע המיוחד נערך על ידי ארגון חמ"ה והשתתפו בו משפחות אנ"ש מרחבי הארץ שאב המשפחה משרת בימים אלו בתוככי עזה, בגבול הצפון ומיהודה ושומרון.

     

     

     

    סוף השבוע נפתח כבר ביום חמישי בצהרים שבני המשפחות הוזמנו לצהרים של חוויות ואטרקציות לכל המשפחה בלונה פארק מתחם 'המג'יק קאס' במישור אדומים. לאחר מכן נערך ערב מיוחד ומגבש 'על האש' לכלל המשפחות ביחד עם הזמר האומן דוד סיטבון והקלידן מענדי ברוד לצד הגיטריסט יונתן פורת שהתנדבו לטובת המשפחות לשמח אותם בערב המיוחד. אורחת הכבוד של האירוע היא השרה להגנת הסביבה עידית סילמן. השרה סילמן בירכה את המשפחות וחיזקה את האימהות בימים מורכבים אלו שכל עול הבית מונח עליהם וב"ה הם מנהלות את הבית בי רמה. סילמן גם ציטטה מדברי הרבי על השליחות של הנשים בדור שלנו, וחיברה את השליחות של דור הנשים של היום שצריכות לנהל את הבית בגשמיות וברוחניות, ולהעניק כח וחיזוק לאב המשפחה שנמצא כעת בלחימה.

     

     

     

    תוכנית יוצאת דופן נערכה במהלך יום שישי לכל בני המשפחה. קעמפ מיוחד נערך לכלל הילדים במהלך כל סוף השבוע והם נהנו מתוכניות מיוחדות. בבוקר יום שישי נערך בוקר ב'די ג'אמפ' מתחם ג'ימבורי מהגדולים בישראל שהושכר במיוחד עבור המשפחות. 

     

    בזמן בו הילדים שוהים במתחם נערך בוקר של ספא מרגוע ופינוק לנשות המילואים במתחם הספא החדש 'דספסיטו' במישור אדומים, שהושכר במיוחד עבור נשות המילואים. בנוסף, בשעות שלפני שבת נהנו גם החיילים עצמם שהצליחו להגיע לשבת להנות ממתחם הספא שהוקצה בעבורם. שעה לפני השבת נערך 'טועמיה' בכניסה למלון, והמשפחות התארגנו לכניסת שבת חוויתית בסימן 'שבת אחים גם יחד'.

     

       

     

    במהלך השבת נהנו ילדי משפחות המילואים מקעמפ חוויתי יוצא דופן לאורך כל היום. תפילות, התוועדויות, ולימוד חסידות משותף נערכו במהלך כל השבת. גם אחרי סעודות השבת נערכו התוועדויות חסידיות לבני המשפחות, שכולם מתוועדים מתוך אחדות וחיזוק רוחני וגשמי.  המשפחות שהשתתפו בסוף השבוע המיוחד נהנו מארוחות גורמה וחדרי אירוח ברמה של חמישה כוכבים, והושקעו משאבים גדולים על מנת להעניק להם חיזוק ועידוד להמשך ההתמודדות היום יומית שלהם בזמנים אלו.

     

    בארגון חמ"ה העולמי מודים לאנשי החסד והנדיבים שתרמו להצלחת הפרויקט הייחודי, וביניהם קרן הפיתוח שע"י מחנה ישראל על ידי יו"ר הקרן הרב שמעיה קרינסקי.

     

    עוד מודים בארגון לחברות והארגונים שהעניקו מתנות לבני המשפחות. לחברת טעמן על הממתקים לטובת המשפחות והילדים במהלך כל השבת, לחברת 'ישראטויס' ע"י ר' שניאור ג'רופי שהעניקו לכל משפחה את מיטב המשחקים של החברה, וכן לאנשי החסד יו"ר הליכוד ביתר  ר' שמשון רוזנטל ולצדו הגב' חיה רבקה דיויס על תרומת בגדים טקטיים לחיילים ובגדים חדשים לבני המשפחות שהשתתפו בשבת.

    צילום: לוי עמית













































































































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.