-
אור מנחם צפת: מסיבת סיום בירושלים

האמהות והבנות של התלמידות המסיימות בבית ספר אור מנחם בצפת, יצאו למסיבת סיום מיוחדת בירושלים: ביקור בכותל, קבר רחל, ומסיבה רצינית ובה נשאו דברים הרב רוט והמנהלת הגב' אושרת עבאדי, התלמידות הופיעו והמחנכות העניקו שי ותעודה לכל תלמידה. לתיעוד








כתבות נוספות שיעניינו אותך:






