• עלית על כולן: אלפי נשים בכנס כ"ב שבט המרכזי

    38 | הצג גלריה

    אלפי נשים נהרו אמש (ראשון) לכנס כ"ב שבט המרכזי שנערך עלי ידי עיירית ירושלים, לציון 30 שנה לההסתלקות של הרבנית חיה מושקא ע"ה שניאורסון, אשת כ"ק אדמו"ר מה"מ. החל משעות הערב, אלפי נשים פקדו את אולם הכניסה המרכזי של בנייני האומה למעמד כתיבת הפ"נ, ונתנו מתנה לכבודה ולזכרה של הרבנית • לדיווח ולתמונות

    אלפים נהרו ביום ראשון לכנס "ניחוח מלכות" לכבוד כ"ב שבט, 30 שנה לפטירת הרבנית חיה מושקא ע"ה, באירוע מדהים של עיריית ירושלים שנרתמים כל שנה לציון יום ההסתלקות של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא שניאורסון ע"ה, אשת כ"ק אדמו"ר מה"מ.
    הערב נפתח במופע מחול מרהיב שהופק במיוחד לערב זה על ידי 'להקת נגה'. מיד לאחר מכן נשא דברים יו"ר סיעת יהדות התורה, חבר הנהלת העיר ירושלים ונציג חב"ד בעירייה הרב יעקב הלפרין שברך את משתתפות הכנס בשם עירית ירושלים. ושיבח את 'אור חיה' על ארגון הערב החשוב שמתקיים מדי שנה.

    נושא הכנס השנה – 'ניחוח מלכות' – מבוסס על ביאור שמה של הרבנית בשיחותיו הקדושות של הרבי.

    בערב זה נחשפו המשתתפות לניחוח של תורת החסידות בעולם, לעוצמתם של ניגוני ניחו"ח בבית החסידי ומשמעותו של ניחוח בית אבא לדורות הבאים עד לריחו ורוחו של מלך המשיח.

    לקריאת פרקי תהילים של הרבי והרבנית עלתה הגב' אסתר משרקי ידידה ותיקה של "אור חיה".

    במיוחד לערב זה הגיע, אורח הכבוד הרב שבתאי סלבטיצקי השליח הראשי של הרבי באנטוורפן בלגיה. שהסביר בטוב טעם ובשלוב סיפורים מרגשים על תפקידו של חסיד להפוך כל ניחוח חמוץ למתוק – כל מצב שנראה "בלתי אפשרי" – לנקודת זינוק.

    הגב' דניאלה גולן, שעומדת מאחורי המפעל האדיר 'אור חיה' הופתעה במעמד מרגש, ע"י עשרות בנות – דור שני לבוגרות "אור חיה ", שהביעו את תודתן העמוקה על כך שהאמהות שלהן זוכות ללמוד באור חיה. לאחר מכן שתפה את הקהל "בפעולה הנמשכת" של אור חיה.

    בתוכנית האומנותית הועלה מופע מולטימדיה חדשני ומיוחד בשילוב של מסך ובמה. פסנתרניתרוחמה כסלו, בסיפור חיים עוצמתי על כוחו של ניגון ארבע בבות. הגב' ברוריה אשכנזי בדבריה נתנה כלים מעשים להשראת ניחוח חסידי בבית. ניחוח בית אבא – מראות קודש ומופע רב דורי.

    ניגוני ניחו"ח ומחרוזת גאולה –דואט מיוחד בביצוע של הזמרות יפוש ברכהן ומושקי קגן.

    מנחת הערב: גב׳ רוחי ויספיש.
    הפקת תוכן: גב׳ חני דאברוסקין וגב' אושרית מרקוס.
    בימוי והפקת האירוע: מיכאל כפלין הפקות.
    יחסי ציבור: יוסף לוין YLPR











































































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.