• השגחה פרטית עם תובנה לחיים • רינת יונגר

    הגדלה

    רינת יונגר, מטפלת ויועצת בטור מרגש של השגחה פרטית עם תובנה לחיים: "חברה יקרה שפגשתי לא מזמן, סיפרה לי את המופת הבא בזו הלשון: "משפחתי המורחבת התארגנה לשבת גיבוש במירון. כל האחים שהצטרפו שמחו להעביר את הסכום המתבקש עבור שבת זו, שהיה זה סכום כלל לא מבוטל. כששמענו אודות העלות העצומה שהיה עלינו לשלם..." מתוך: "מובילות לגאולה", בהוצאת שיעור ד"מ לנשים אלעד • לטור המלא

    חברה יקרה שפגשתי לא מזמן, סיפרה לי את המופת הבא בזו הלשון:
    "משפחתי המורחבת התארגנה לשבת גיבוש במירון. כל האחים שהצטרפו שמחו להעביר את הסכום המתבקש עבור שבת זו, שהיה זה סכום כלל לא מבוטל. כששמענו אודות העלות העצומה שהיה עלינו לשלם, לא ידענו מה לעשות, שכן רצינו בכל ליבנו להיות שותפים בחוויה נפלאה זו שלא נקרית בכל יום, מכיוון שבמצבנו הכלכלי לא היה אפשרי להעלות על הדעת כלל אפשרות של הוצאה זו על הפרק. אולם, כמו תמיד, ידענו שלה' הישועה ולו נתקנו עלילות, ובוודאי בזכות ר' שמעון, שאנו כל-כך רוצים להיות בקרבתו, יחיש לנו ישועה.. למותר לציין, שמידי לילה אוהבת אני לשיר עם ילדי ללא שום סיבה (פשוט כי אני אוהבת…) "במירון שם ר' שמעון אדוננו".
    והנה, ללא שום הסבר, מקבלים אנו צלצול טלפון אקראי בהחלט של קרוב משפחה של בעלי שהחליט להעביר סכום כסף בעבורנו. כשהתברר מה הסכום המדובר היה זה לא אחר מאשר הסכום
    אותו היה עלינו לשלם! (קרוב זה לא ידע כלל מתכנון היציאה המשפחתית המשותפת, שבכלל הייתה מצד משפחת אמי(. לא ידענו את נפשנו מרוב שמחה, אבל ידענו מעל לכל ספק – שזו היתה
    'הזמנה' של ממש מרשב"י הקדוש, בס"ד!!!".
    ממני אליך: "הקול קול יעקב והידיים ידי
    עשיו". הכח שלנו, בני אברהם יצחק ויעקב, הוא ב'פה', כנאמר בזוהר הקדוש, כי ספירת המלכות
    קשורה עם כוח הדיבור: "מלכות פה – תורה שבעל פה". כלומר, תפילה זכה, לימוד תורה, אמירת
    פרקי 'תניא', מזמורי תהילים וכן ניגונים, שירים, הם אשר מרוממים את הנפש ונוטעים את האמונה
    והביטחון בה' ובצדיקיו שהכל יסתדר לטובה ולברכה.

    מידת ה'מלכות' קשורה דווקא לדמות האשה, שהיא המקבלת את כל האורות מהמידות העליונות – מהמשפיע  (זעיר אנפין), ומורידה אותם למטה, לעולם העשייה. מצד אחד, היא הספירה האחרונה, אך מצד שני, היא מחוברת לראשית האמונה- פנימיות 'עתיק' שב'כתר' בבחינת "נעוץ תחילתן בסופן".

    וכיצד המלכות מתבטאת בפועל? כשאת חדורת אמונה ובטחון, את מסוגלת, בעצם, לברוא עולמות 'יש מאין' – ליצור מציאות ממשית חדשה שטרם היתה, ככתוב "מלכותך מלכות כל עולמים".
    אם כך, יש לך את הכוח המלכותי להפוך עולמות ע"י דיבורים חיוביים, חיזוק ותמיכה בבעלך וילדייך, תוך העצמה והכלה ולשדר תמיד אופטימיות ושמחה.

    אז נצלי את הכוח המיוחד שניתן לך והביאי את הגאולה הפרטית שלך לתוכך, לביתך, לסביבתך, ובזאת תביאי את הגאולה האמיתית והשלימה לעולם מיד ממש!

    הכותבת הינה מטפלת רגשית, יועצת זוגית ומנחת הורים משפחתית

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.