• קבוצת אחות התמימים: הקבוצה הרשמית של בנות חב"ד...

    הגדלה

    התוועדויות מרתקות, שיעורים, ימי עיון, יציאות מאורגנות למבצעים, מדריכות מסורות, דירות מפוארות ומאובזרות, ארוחות מושקעות - כל זה מצפה ל120 בנות קבוצת 'אחות התמימים' שעושות בימים אלו את דרכן לחצרות קודשנו • הקבוצה פועלת בעידודם של הנהלות התיכונים מרחבי הארץ ובשיתוף פעולה מלא עם הנהלת תשרי - ארגון הכנסת אורחיםלסיקור המלא

    ארגון 'אחות התמימים באה"ק' פועל במשך השנה בכל התיכונים והסמינרים ברחבי הארץ. בעקבות כך לקח על עצמו הארגון לארגן קבוצה רשמית ומסודרת לבנות התיכון הצעירות המגיעות לשהות בחודש תשרי בחצרות קודשנו. הקבוצה פועלת בקרב האורחות כבר קרוב לעשור ומספקת תנאים רוחניים וגשמיים מן המעולים.

    השנה, בעקבות התייעלות האגפים כולם, התקבצו מספר משפיעות ונשים מרחבי הארץ ולקחו על עצמן לשדרג ולשפר את תנאי הקבוצה כיאה לאורחות המלך. ובעקבות כך דאגו למספר לא מבוטל של דירות מפוארות ומאובזרות, הקרובות ל770, זאת על מנת להעניק לבנות הצעירות חוויה רוחנית וגשמית מעולה, ובכדי למנוע שוטטות מיותרת ברחבי השכונה.

    הקבוצה פועלת תחת ובתיאום מלא עם הנהלת תשרי – ארגון אש"ל 'הכנסת אורחים' אשר מינה קבוצת אברכים שדואגים לטיפול הטכני והמעשי בדירות עצמן.

    התוועדויות מרתקות, שיעורים, ימי עיון, יציאות מאורגנות למבצעים, מדריכות מסורות, דירות מפוארות ומאובזרות, ארוחות מושקעות – כל זה מצפה ל120 בנות קבוצת 'אחות התמימים' שעושות בימים אלו את דרכן לחצרות קודשנו.

    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. דניס
      כ״ג באלול ה׳תשע״ד (18/09/2014) בשעה 20:57

      מה המספר של הארגון?

    2. sand ring
      כ״ג באלול ה׳תשע״ד (18/09/2014) בשעה 7:00

      יפה

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.