• בכל רגע יש לך יכולת עוצמתית: לבחור! • טור אישי

    הגדלה

    "הידיעה הראשונה והעוצמתית שאנו צריכות להפנים טוב לראש, היא כמו שהרבי אומר-  שיש לנו יכולת בחירה בכל רגע בחיים! מה שאנחנו חוות ב-כ-ל רגע בחיים הוא לגמרי בהשגחה פרטית אז מה את בוחרת?..." • לקריאה

    ב"ה

    מאת: שרי כהן

    אחת התחושות הקשות ביותר שלנו בתור בני אדם, שרוצים לנהל את כל העולם, ולהיות תמיד ב"קונטרול". זו תחושת החוסר אונים ואיבוד שליטה. "קורים לי דברים בניגוד למה שתכננתי!", "איך קרה לי כזה דבר"? ישנם חלקים בחיים שלנו שהם מאתגרים, זה יכול להיות מצב משפחתי מורכב, בזוגיות או חינוך ילדים, מצב כלכלי מסובך, או מצבים יומיומיים בלתי צפויים שמוציאים אותנו מאיזון ומטלטלים אותנו.

    הידיעה הראשונה והעוצמתית שאנו צריכות להפנים טוב לראש, היא כמו שהרבי אומר-  שיש לנו יכולת בחירה בכל רגע בחיים! מה שאנחנו חוות ב-כ-ל רגע בחיים הוא בהשגחה פרטית מדוייקת מאיתו יתברך. המצב כבר קרה, השאלה כעת, במה אני בוחרת? איך אני מרגישה, מגיבה? האם מתוך האוטומט שלי?- שלפעמים הוא לא הכי נחמד- לכעוס, לצעוק, להיפגע, לפחד, להתכנס אל תוך עצמי..

    או שאני בוחרת!

    בוחרת בטוב לראות את ההשגחה האלוקית הפרטית ולפעול בחירה מושכלת. הידיעה וההרגשה שאני לא מובלת ונסחפת ע"י רגשות ומצבים מעניקה לי הרגשה עוצמתית של בחירה!! ויותר מזה אומר הרבי, הקב"ה עוזר לאדם לבחור בטוב! רק צריך לעשות השתדלות!

    בהצלחה!

    שרי כהן, B.A בחינוך והתמחות בנוער וסיכון. מנחת סדנאות, ומאמנת בשיטת  CBT יהודי. [email protected]

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.