• רק את. דווקא את! • מורן קורס

    הגדלה

    "ברגע שנחליט שאנחנו רוצים להיות בשמחה- ונכוון את המחשבה שלנו אליה- לשמחה, נתחיל לראות את הטוב בחיים שלנו, בלי כל קשר להיכן, מתי כמה, למה ומה מתרחש מסביבנו, נתחיל להודות על כל מה שקיבלנו ונחייה אחרת את החיים" לטור המלא

    שבוע מבורך!

    ב"ה החג הכי שמח בשנה – שעליו נאמר "ושמחת בחגך".

    לכאורה שמחה נראית לנו כתוצאה ממשהו שאנו מקבלים אחרי שכל כך חשקנו בו, אבל האמת לאמיתה ששמחה זה רגש שמגיע כתוצאה מהחלטה נחושה בלי כל קשר לסיבות, לתוצאות או למציאות החיצונית. אלא קשורה אך ורק למציאות הפנימית שבה אנו שרויים. תחשבו, למה דווקא בסוכות בחג שאנו מצווים עליו להיות בשמחה אנו יוצאים מהבית החוצה, לבית ארעי, לא בתוך הבית הנוח והמוכר שלנו..?

    ללמדנו שהשמחה היא לא רק שאנו נמצאים באזור הנוחות הרגיל והידוע שלנו, וגם לא תלויה בדברים חיצוניים, אלא ברגע שנחליט שאנחנו רוצים להיות בשמחה- ונכוון את המחשבה שלנו אליה- לשמחה, נתחיל לראות את הטוב בחיים שלנו, בלי כל קשר להיכן, מתי כמה, למה ומה מתרחש מסביבנו, נתחיל להודות על כל מה שקיבלנו ונחייה אחרת את החיים. בקיצור, זאת שאלה של הסתכלות, גישה ובחירת נקודת מבט גבוהה יותר.

    ובינינו, לא חסר סיבות ממה לשמוח: עצם זה שנולדנו יהודים, שומרי מצוות/מאמינים,שיש לנו משפחה, כשרונות, בריאות, עבודה, חברים והכי חשוב- אנחנו בדור האחרון לגלות וראשון לגאולה. תחשבו על זה שה' החליט שדווקא הנשמה שלך- תרד כעת לעולם, והיא זו שתקבל את פני משיח צדקינו! דווקא אנחנו מכל הדורות נבחרנו לקבלת פני משיח צדקנו!!

    הידיעה הזו מעבר לכך שהיא מכניסה אותנו לפרופורציות הנכונות בחיים, היא נוסכת בנו תקווה, שמחה, אמונה בטוב שהולך לשלוט בעולם! באלוקות שאנחנו הולכים לראות ולחוות בגילוי.

    שנזכה תכף ומיד ממש לגאולה האמיתית והשלמה

    חג סוכות שמייח

    מורן קורס

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.