• הסיפור שהכריע את הכף • בדידי הווא עובדא

    3 | הצג גלריה

    יש פעמים, ששלוחי הרבי נוחלים הצלחה מופלגה במבצעים הקדושים של הרבי מליובאוויטש והם נעשים בקלות. אך יש פעמים - שה"קלות" היא מהם והלאה... כמו בסיפור שלפנינו, מאת הגברת טמה חורושכין • לסיפור המרגש

    ביום סגולה ח"י אלול תשפ"א. יום ההולדת של הבעל שם טוב הקדוש  ויום ההולדת  של האדמו"ר הזקן, פגשתי אישה שטיילה עם ילדתה הקטנה ברחוב. הצעתי לה לקנות לזכותה אות בספר תורה של ילדי ישראל. היא סיפרה שזו ילדתה היחידה, ילדה בת ארבע וחצי שנים.  אך… את האות  המיוחדת היא לא קנתה.
    זכור היה לי, שהעובדה שיש לה בת אחת תפסה את תשומת ליבי. רציתי מאד שתיזכה ותיפקד בעוד ילדים ורשמתי את מס הפל' שלה, כדי להיות אתה בקשר טלפוני בעתיד ולהציע לה לכתוב לרבי.
    ביום כ' חשון יום סגולה. יום ההולדת של הרבי הרש"ב מליובאוויטש, נתקלתי בהשגחה פרטית במס' הפל' שלה והחלטתי להתעניין בשלומה. היא זכרה את פגישתנו ושמחה אותי שב"ה ילדה תינוק לאחרונה.
    שמחתי מאד והצעתי לה שתקנה אותיות בספר התורה לילדי ישראל  לילדיה. היא ענתה שהיא צריכה לשאול את בעלה.
    מבחינתי השתדלתי פעמיים והיא סירבה לבקשתי. האמת שזה הכאיב לי. הרי הרבי מלמד אותנו, שכל פגישה בין שני יהודים היא בהשגחה פרטית כדי לעלות בקדושה. כדי לעשות עוד מצווה.  להיות בצוותא עם השם. אפילו מצווה אחת מאד יקרה להשם. וכאן – בפגישה הטלפונית – לא  זכינו לצערי להוסיף מצוה כלשהיא.
    החלטתי לספר לה את סיפור ההשגחה הפרטית של היהודי שפגשנו ביום ח' תשרי השנה, תשפ"ג.  ר' אברהם מאנה, שעל סיפור הנס שאירע לו  כתבתי לאחרונה.
    לר' אברהם שיחי' הזדמן לפגוש חב"דניקים כמה חודשים לפני כן. באותה תקופה בתו בת הארבע פיתחה תופעה מוזרה. במשך היום הילדה הייתה מתנהגת כרגיל,  אך בסביבות השעה שתיים עשרה בלילה הייתה משתעלת שיעול חזק ומקיאה את כל האוכל שאכלה. התופעה  המפחידה נמשכה בין שלושה שבועות לחודש,  כשהרופא לא מבין מה הסיבה הרפואית. הוא ואשתו  היו מודאגים מאד.
     בהשגחה פרטית הוא פגש חב"דניקים,  שהציעו לו לקנות אות בספר התורה  המיוחד של ילדי ישראל שיזם הרבי מליובאוויטש. הוא הרגיש שהרבי קורא לו מלמעלה. תוך יום יומיים לאחר שקנה את האות –  ב"ה  בתו החלימה.
    הוא ביקש מאתנו בפגישתנו השניה,  שהיתה בהשגחה פרטית ביום ח' תשרי. לפרסם את הסיפור שלו  בצירוף תמונתו ובציון  שמו המלא, כדי שפירסום הנס יה' לזכותו ליום  כיפור הקרב ובא.
    כשסיימתי לספר לה את הסיפור,  שמעתי שתיקה ארוכה מהעבר השני של הטלפון. לפתע שמעתי את קולה המרוגש כשאמרה לי :"סיפור ממש עוצמתי  ומרגש. הם שכנים שלנו  ואני מכירה אותו. הם גרים בבניין שלי. ממש גרים ממולנו בקומה".
    בני ברק היא ב"ה עיר עמוסת תושבים.  הסיכוי  שמתוך כלל התושבים היא תכיר את בעל המעשה –  שואף לאפס. ההשגחה הפרטית הגלויה שחוותה זה עתה, השפיעה עליה עמוקות. היא אמרה  מיד "אני אקנה אות לילדי". עוד באותו ערב – השעה הייתה קרוב לחצות הלילה, היא קנתה באופן עצמאי באתר של ספר התורה של ילדי ישראל את האותיות לזכות ילדיה.
    עוד החלטה טובה קיבלה על עצמה ב"נ – לנסות להשפיע על האמהות בגן של בתה,  לקנות עבור בנותיהן  אות בספר התורה של ילדי ישראל.
    שתינו שמנו לב להשגחות פרטיות שריגשו אותנו. דיברנו בפעם הראשונה ביום סגולה  ח"י אלול. ובפעם השניה ביום סגולה  כ' מר – חשוון.
    והסיפור הניסי שאירע עם בתו של ר' אברהם מאנה – השכנים שלה שגרים מולה, הוא  שהכריע את הכף וגרם לה להחליט מיד, שגם היא כמוהו קונה אותיות בספר התורה המיוחד לזכות ילדיה שיחיו!!!
    הסגולה שברישום האותיות בספר התורה של ילדי ישראל הוכיחה את עצמה שוב.


    אז אם את קוראת עכשיו את הסיפור הזה, בואי ותכיני רשימה של הילדים במשפחה המורחבת, ילדי השכנים וילדי הסביבה. (ילדים וילדות עד גיל מצוות). וביחד נזכה באותיות  את כל ילדי ישראל ונסיים  ביחד עד ל- יא' ניסן תשפ"ג  את הרישום ל – *ספר התורה השמיני של  ילדי ישראל*. כפי שמבקש ומזרז  את כולנו  הרב גרייזמן שליח הרבי.
    ( עבור ילדים מגיל מצוות ומעלה,  נזכה אותם באות בספר התורה הכללי לאחדות ישראל. אצל הרב אוירכמן שליח הרבי לנושא).

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.