• צדיק גוזר והקב"ה מקיים • בדידי הווא עובדא

    הגדלה

    סיפור אמיתי ומרגש מאת הגברת טמה חורושוכין: "נטלתי כרך ט'  של "איגרות קודש" שנפתח לי באקראי בעמודים קנ"ד, קנ"ה. העיניים כמו התמגנטו למילים שקראתי"... • לסיפור המלא

    מזה עשרים ושש שנים שמורים עימדי שני מכתבי פידיון נפש שכתבתי לרבי,  ושאותם הנחתי בספריו הקדושים "איגרות קודש". (לאחר ההכנות המקדימות  של נטילת ידיים,  אמירת חת"ת ונתינת צדקה).
    המכתב הראשון מיום כה' מר חשון תשנ"ח. כתבתי פ"נ לרבי וביקשתי לעורר רחמים רבים עבור קרובת משפחתי שהייתה בהריון. הרופאים ערכו לה בדיקות מקיפות היות והייתה בגיל מעל שלושים וחמש, וטענו שישנה בעיה לעובר. היה ברור להם שהוא לא יתפתח ולכן – הודיעו  – שיחליטו מחר אם לערוך היל"ת הפסקת הריון.
    ביקשתי במכתבי לרבי שיהי' לה נס. שהבעיה תפתר ושהעובר יוולד בעתו ובזמנו כשורה ובנקל בבריאות שלמה, ושהרופאים ישתכנעו כבר היום שקרה נס, ולא ירצו לעשות הפלה. "ששמו של הקב"ה יתפרסם בבית הרפואה, ומשם יתפרסם הנס בכל העולם. ושכל זה יחיש את התגלות הרבי מ"ה, שכן גילוי אלוקות יהי' אז בעולם, שכולם ידעו שאין עוד מלבדו".
    לאחר הבעת תודתי, כתבתי בשולי המכתב שאביה של קרובתי הנ"ל, חי בניסים בזכות ברכותיו הקדושות של הרבי.
    נטלתי כרך כ"א של "איגרות קודש" והנחתי באקראי בין דפיו. למחרת,  הרופאים בדקו שוב את המצב ולתדהמתם נתון אחד השתפר לטובה. העובדה הזו  נתנה להם תקוה,  שאולי תתכן השתפרות נוספת בהמשך הזמן. החלטתם היתה לדחות לבינתיים  את ההפלה.
    זכור היה לי, שנסעתי לבית הרפואה לבקר את קרובתי. הבאתי לה נטלה על מנת שתקבל על עצמה החלטה טובה על נטילת ידיים כל בוקר. בנוסף, מסרתי לה על הצעת הרבי, שכל אשה ובת תתן כמה פרוטות לצדקה לפני הדלקת נרות שבת קודש.
    באור ל – כז" אדר תשנ"ח כתבתי שוב לרבי וביקשתי שוב את ברכתו הקדושה עבורה, שתלד זרעא חי' וקיימא בעתו ובזמנו כשורה ובנקל מתוך בריאות שלמה שלה ושל העובר.
    נטלתי כרך ט'  של "איגרות קודש" שנפתח לי באקראי בעמודים קנ"ד, קנ"ה. העיניים כמו התמגנטו למילים שקראתי; …"בנועם נמסרה לי הידיעה…הברית מילה…ויהי רצון מהשם יתברך שיזכו הוריו להכניסו לבריתו של אברהם אבינו  בשעה טובה ומוצלחת….בברכת מזל טוב".
    ראיתי בברכת הרבי  נבואה שיוולד ב"ה בן ותהיה ב"ה ברית מילה. מובן ששמחתי מאד וצלצלתי מתוך  התרגשות  גדולה להגיד לאחיה את תשובת הרבי. אחיה ענה:  "יוולד לה… פינוקיו". צלצלתי לקרוב נוסף,  שלעג וזילזל לפרשנות שלי את ברכת הרבי.
    ב"ה למרות תחזיות הרופאים נולד בן בריא ושלם ללא פגם. ברכת הרבי היא שהכריעה את הכף. הסבתא (ז"ל) של התינוק איחלה שכמו שהשם היה עמם עד אתה, שהשם יהי עמם לעד.
    את המכתבים שכתבנו לרבי אנחנו עדיין שומרים ומאד מייקרים. עדות נאמנה לנס שהתחולל בעקבות ברכתו הקדושה.
    "צדיק גוזר והקב"ה מקיים"

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.