• הגיבורים השקופים של העסקים: בני הזוג והילדים

    הגדלה

    כל עסק זקוק לתמיכה כדי להצליח. אבל לעתים קרובות, האנשים שמספקים תמיכה זו אינם זוכים להכרה או הערכה כפי שצריך להיות. אחת הקבוצות האלה מורכבת מבני הזוג וילדים - גם אם אתם לא חושבים שהם עובדים באופן פעיל בעסק, התפקידים שלהם וראוי להכרה. בואו נסתכל מדוע בני הזוג וילדים הם מרכיבים חשובים בכל עסק מצליח • מאת המנחה העסקי שמואל הראל • לקריאה

    בני הזוג מספקים תמיכה מעשית

    במקרים רבים, בני הזוג מספקים תמיכה מעשית ליזמים כדי שיוכלו להתמקד בניהול העסקים שלהם. הם עשויים לנהל כספים ולטפל במשימות יומיומיות כמו קניות במכולת, תשלום חשבונות, קביעת פגישות או תיאום טיפול בילדים. הדברים האלה אולי נראים קטנים, אבל בלעדיהם, ליזמים יהיה הרבה יותר קשה להתרכז בעסקים שלהם.

    המסירות של הילדים

    העבודה הקשה ומסירותם של הילדים עשויה לעיתים קרובות להיעלם מעיניכם בפעילות היומיומית של העסק. אך ללא העזרה והתמיכה שלהם, כל כך הרבה יותר הייתם צריכים לעשות בעצמכם. הנכונות שלהם לבצע את המשימות וההנחיות שלכם מאפשרת לעסק להתקדם מיום ליום. החריצות שלהם מגדילה לא רק את העסק, אלא גם מגבירה את המורל עבורך וגם עבורם. מפגן נמרץ כזה של התלהבות יכול להביא לתוצאה טובה עוד יותר עבור המאמצים שלך ממה שהתחלת איתו. בכל משימה שהם נתקלים בהם, הם לומדים משהו חדש שיתרום להצלחה עתידית. הילדים הם באמת אבני היסוד של כל מאמץ מוצלח מכיוון שהם נראים מסוגלים וכמעט לא מתלוננים – גם כאשר הם לא תמיד מבינים מדוע דברים מסוימים חייבים להיעשות כפי שהם מתבקשים לעשות זאת.

    משפחה מביאה איזון

    ליזמים יש ימים ארוכים הדורשים מסירות, עבודה קשה והקרבה. למרות שכל אלה הם מרכיבים הכרחיים להצלחה בעסקים, מיקוד רב מדי עלול להוביל לשחיקה וזו הסיבה שהמשפחה בסביבה כל כך חשובה לאיזון. משפחה תומכת מאפשרת ליזמים זמן מחוץ לעסקים שלהם. במידהועושים את זה נכון, אתם יכולים להירגע וליהנות מהחיים עם יקיריכם מבלי להרגיש אשמה על חופשה מהעבודה. זה עוזר להוריד את רמות הלחץ, כך שכאשר מגיע הזמן לצלול חזרה לעבודה תהיו פרודוקטיביים יותר.

    למעשה, לא משנה כמה מאמץ אתם משקיעים בניהול העסק שלכם בעצמכם, אי אפשר להגיע להצלחה גדולה בלי מערכת התמיכה הנכונה מאחוריך – והיא כוללת גם את בני הזוג והילדים! בני זוג מביאים תמיכה מעשית בעוד ילדים מביאים מסירות, מרץ וסקרנות; שניהם תורמים רבות לשמירה על איזון בזמן ניהול עסק לא משנה כמה הוא גדול או קטן. אז זכרו איזו תרומה חשובה תורמים בני הזוג והילדים – גם אם אתם לא חושבים שהם “עובדים” בעסק – כי בסופו של דבר הם עושים את ההבדל. תנו להם מילה טובה והערכה.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.