• המטיילות מברזיל שמעו על טהרת המשפחה

    6 | הצג גלריה

    בשבוע שעבר, העבירה המרצה החב"דית הפופולארית, הגב' נטלי ריס, מספר הרצאות לקבוצות תיירות בצפת בנושא טהרת המשפחה. את ההרצאות המשולבות בסדנא חוויתית, העבירה הגב' ריס במקווה הטהרה המהודר בעיר העתיקה של צפת בהצלחה רבה. לדיווח ותמונות

    בשבוע שעבר, העבירה המרצה החב"דית הפופולארית, הגב' נטלי ריס, מספר הרצאות לקבוצות תיירות בצפת בנושא טהרת המשפחה. את ההרצאות המשולבות בסדנא חוויתית, העבירה הגב' ריס במקווה הטהרה המהודר בעיר העתיקה של צפת בהצלחה רבה. התיירות היהודיות מברזיל ומארגנטינה ששמעו את הרצאותיה של הגב' ריס באנגלית ובספרדית, נשארו שעה ארוכה לאחר ההרצאה לסדר שאלות ותשובות, בהן למדו היבטים חסידיים של זוגיות וטהרת המשפחה.

    בסוף השבוע מסרה הגב' ריס הרצאה מרתקת, הפעם בעברית, בנושא 'אכילה מודעת-גמילה מאכילה רגשית' לקבוצת נשים אקדמאיות מאוניברסיטת בר-אילן, שהתארחו בשבת במלון 'רימונים' בצפת, יחד עם אורחות נוספות של המלון. ההרצאה המרתקת עסקה בין היתר בחשיבות האכילה של מזון כשר, ונושאים נוספים הקשורים בהיבטים הרוחניים של האכילה. הגב' ריס מפורסמת במוסדות חב"ד כמרצה מבוקשת בתוככי אנ"ש, בנושאים שונים הקשורים בעולמן של נשים, אך בשנה האחרונה, גברו הביקושים להרצאותיה המרתקות בקרב אירגונים רבים, העוסקים בהפצת המעיינות, והפצת היהדות, בארץ ובחו"ל.

    21617

    21615

    21616

    21618

    21619

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.