• בית שמש: הצלחה גדולה במבחני קבלה לתיכון בנות ליובאוויטש

    9 | הצג גלריה

    אמש (חמישי) הופיעו כארבעים תלמידות כיתות ח' למועד א' של מבחני הקבלה ללימודים לבית-ספר חב"ד העל-יסודי החדש, 'בנות ליובאוויטש', בבית שמש שנוסד על ידי קהילת חב"ד בראשות שליח הרבי לבית שמש הרב אליעזר ויינר ובברכת רבני הקהילות בניהול הגשמי של הרב שניאור לידר מנכ"ל מוסדות חב"ד העל-יסודיים בעיר • לדיווח מלא ותמונות

    הצלחה אדירה במבחני הקבלה לתיכון חב"ד החדש 'בנות ליובאוויטש' בבית שמש.

    אמש (חמישי) הופיעו כארבעים תלמידות כיתות ח' למועד א' של מבחני הקבלה ללימודים לבית-ספר חב"ד העל-יסודי החדש, 'בנות ליובאוויטש', בבית שמש שנוסד על ידי קהילת חב"ד בראשות שליח הרבי לבית שמש הרב אליעזר ויינר ובברכת רבני הקהילות בניהול הגשמי של הרב שניאור לידר מנכ"ל מוסדות חב"ד העל-יסודיים בעיר.

    המבחן שנערך במשך כשעתיים, וכלל בתוכו שאלות רבות בשלל נושאים בחסידות ויהדות, נעשה ברצינות רבה על ידי התלמידות, אשר השקיעו שבועות של הכנה בשינון החומר ולימודו.

    התלמידות הנרשמות ובאות מכל רחבי האזור: ביתר עילית, ירושלים, גוש עציון, ערי המרכז ועוד – התאחדו לכדי קבוצה אחת מגובשת, המייסדת את תיכון חב"ד בית שמש.

    תגובות האימהות והבנות היו נרגשות. אחת מהן ציינה ואמרה: "התיכון הזה, איננו עוד תיכון רגיל. רואים כאן שמדובר בתלמידות איכותיות, חסידיות ורציניות".

    במעמד המבחן, הודיעה הנהלת התיכון, כי בעוד שבועיים תיערך התוועדות מיוחדת ומרוממת, בשילוב הפעלה אינטרקטיבית מיוחדת, אשר תוסיף לגבש את קבוצת העילית של בנות תיכון חב"ד בית שמש.

    אם גם את מרגישה שביתך מתאימה לתיכון חסידי, איכותי ומקצועי, צרי קשר:

    הגב' ט. קופצ'יק 054-531-0028
    הגב' נ. איבגי 058-425-4770
    הגב' מ. לידר 052-840-7733

















    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.