• תיעוד: מה עשו הרבניות החב"דיות ברמת אביב?

    5 | הצג גלריה

    שכונת רמת אביב לא רגילה בכל יום לראות מחזה שכזה. 30 רבניות מובילות בחסידות חב"ד פקדו את בית חב"ד המקומי שמוכר כמקום תפילתו של ראש הממשלה יאיר לפיד ורבים מתושבי השכונה התל אביבית. במרכז הכינוס, נשאה דברים הרבנית סימה אשכנזי, רעייתו של הרב מרדכי שמואל אשכנזי זצ"ל - רבה של כפר חב"ד, שחשפה את "מאחורי הקלעים" של עולם הרבנות, מצידה של האישה - הרבנית • לכתבה המלאה ותמונות

    שכונת רמת אביב לא רגילה בכל יום לראות מחזה שכזה. 30 רבניות מובילות בחסידות חב"ד פקדו את בית חב"ד המקומי שמוכר כמקום תפילתו של ראש הממשלה יאיר לפיד ורבים מתושבי השכונה התל אביבית.

    במרכז הכינוס, נשאה דברים הרבנית סימה אשכנזי, רעייתו של הרב מרדכי שמואל אשכנזי זצ"ל – רבה של כפר חב"ד, שחשפה את "מאחורי הקלעים" של עולם הרבנות, מצידה של האישה – הרבנית.

    מטרת הכינוס הייתה להעניק לרבניות אשר מסייעות לבעליהם – רבני מכון הלכה חב"ד, כלים מקצועיים ועיוניים הרלוונטיים לחיי היומיום.

    את יום העיון הייחודי, פתחה המנחה הרבנית ברוריה אשכנזי, שמכיוון שזהו המפגש הראשון של הרבניות, הובילה את ה"רול קול", בו כל רבנית נעמדה וסיפרה על עצמה ועל הקהילה שלה. לאחר ההיכרות הראשונית, הוזמן רב קהילת חב"ד בתל אביב, הרב שלמה הלפרן, למסור הרצאת פתיחה הלכתית בנושאים הנוגעים לתפקיד של אשת הרב.

    מנהל מכון הלכה חב"ד הרב שניאור גורפינקל, הוקיר בדבריו את נשות הרבנים על פועלם הרב להצלחת פעולות רבני מכון הלכה חב"ד. בסיום דבריו הוקרן סרטון מיוחד המשקף את כלל פעולות מכון הלכה חב"ד הנעשות ע"י הרבנים.

    לאחר אתנחתא קלה, עלו בני הזוג הפרופסור חנוך מיודובניק ורעייתו ד"ר עינת, להרצאה זוגית יוצאת דופן על היחס הנכון לאנשי הקהילה, תוך הצגת מקרים מהחיים כפי שמשתקפים גם בטיפול המקצועי הניתן על ידם.

    השחקן איתמר דרור מתיאטרון 'אספקלריא', העניק הרצאה על שפת הגוף ועל יצירת קשרים נכונים בתוך הקהילה עם הזקוקות לסיוע.









    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.