• "הורים שותפים" זו לא סיסמא! • ביתר עילית

    7 | הצג גלריה

    בבית ספר חב"ד "עטרת חיה מושקא" בביתר עילית נפתחה סדרת "הורים שותפים" לשנת הקהל. בסדרת "הורים שותפים" נפגשות האמהות עם צוות בית הספר וההנהלה ויחד נהנות ממגוון טובי המרצים לענייני חינוך, ארוחות מפנקות ואווירה של שותפות פעילה. המפגשים מתקיימים מדי חודש וממריצים את ההורים וצוות בית הספר לעבוד בשיתוף פעולה למען חינוך הבנות בבטחה וברוגע • לכתבה המלאה

    בבית ספר חב"ד "עטרת חיה מושקא" בביתר עילית נפתחה סדרת "הורים שותפים" לשנת הקהל.

    בסדרת "הורים שותפים" נפגשות האמהות עם צוות בית הספר וההנהלה ויחד נהנות ממגוון טובי המרצים לענייני חינוך, ארוחות מפנקות ואווירה של שותפות פעילה. המפגשים מתקיימים מדי חודש וממריצים את ההורים וצוות בית הספר לעבוד בשיתוף פעולה למען חינוך הבנות בבטחה וברוגע.

    במפגש הראשון בנושא "סמכות הורית" נשא דברים הרב יואל בייטש מומחה לענייני חינוך ונתן כלים  מעשיים בשילוב הומור וציטוטים מתוך דברי הרבי.

    בסיום המפגש המיוחד, השאירו האמהות לבנותיהן מכתב חם ואוהב ויצאו עם שי מיוחד, נכס לשנה כולה – הספר "טיפה יומית" בו מופיעים פתגמי חינוך יומיים לשנה כולה.

    בשנה שעברה זכו אמהות בית הספר לחוות את מעגל המפגשים בסדרת "הורים שותפים" לאורך השנה כולה וזכו להעצים את הקשר עם הצוות באופן מיוחד.

    סדרת המפגשים של שנה שעברה החלה בהרצאות בנושאי תקשורת, מוגנות, וחיזוק התא המשפחתי והסתיימה בנופש חלומי במלון קיסר בשילוב הרצאות וסדנאות מעצימות ובלתי נשכחות מפי מיטב המרצים וביניהם השליח הרב דיסקין, הרב מינצברג, גב' שולמית מיארה ועוד…

    ההדים החמים והרשמים הבלתי פוסקים מלווים את העוסקים במלאכה והמשתתפות בסדרה של השנה הנוכחית ואמהות בית הספר מודות על הזכות בשליחות המשותפת – לגדל את דור העתיד לנחת רוח הרבי. זכות מיוחדת!

     













    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.