• פתיחת שנה"ל בבית חיה מושקא • נוף הגליל

    29 | הצג גלריה

    לקראת סיום החודש הראשון, יצאו בנות הסמינר לסיור סליחות לילי בסמטאות צפת העתיקה, התחקו אחר מאורעות היסטוריים של התנאים והמקובלים, נהנו ממופע סליחות מוזיקלי, וזכו להתוועדות מרתקת עם הרה"ח המשפיע ר' לייבוש קפלן אשר חיזק אותן בהתקשרות לרבי מלך המשיח לקראת שנת הקהל והנסיעה לחצרות קודשנו לכתבה המלאה

    סמינר לחינוך והוראה – בית חיה מושקא בנוף הגליל פתח את שנה"ל השלישית במעמד מיוחד ומרגש.

    המנחה, סגנית הסמינר הגב' חרותי הזמינה את הרב מענדי נחשון ראש ישיבות חב"ד , רב ביהכנ"ס מרכז העיר ורב הסמינר לקריאת מכתבו של הרבי מלך המשיח לפתיחת שנת הלימודים.

    לאחר מכן, קידמה  המנהלת הגב' פריימן את פני הבאים בברכת ברוכים הבאים והודתה לכל העוסקים והעוזרים להצלחת הסמינר, במיוחד חבר מועצת העיר ר' מנחם גנדל ור' משה נחשון הפועלים ללא לאות והקדישו לילות כימים למען פתיחת הסמינר במועדו.

    הרב ישעיהו הרצל – רב העיר נוף הגליל נשא דברי ברכה ותקע בשופר.

    הרב דוד נחשון יו"ר מוסדות חב"ד בעיר, ניידות חב"ד וצ"ה ומייסד הסמינר, ריתק את הקהל בספרו על ניסים המלווים את הסמינר- ובמיוחד לאחרונה, לקראת פתיחת שנה"ל ועל ברכותיו של הרבי מלך המשיח שליט"א המלוות כל צעד. בדבריו ציין את השותפות האמיצה עם ראש העיר ידיד חב"ד מר רונן פלוט בכל עניני היהדות בעיר ובפתיחת הסמינר והפנימיה במיוחד.

    מ"מ ראש העיר וידיד חב"ד מר אלכס גדלקין   ברך את הבנות לקראת השנה החדשה.

    הרב דני לוי חבר הנהלת המוסד ומנהל בית ספר חב"ד בעיר משך עשרות שנים, קרא את הפרק של הרבי מלך המשיח ודיבר על זכותן של הבנות ללמוד במוסד .

    הרב שמואל מקמל, מרבני הסמינר, בירך את הבנות וקרא את הפרק של הרבנית חיה מושקא אשר על שמה נקרא המוסד.

    במהלך הימים הבאים נהנו התלמידות משיעורים מרתקים שנמסרו ע"י רבני ומורות הסמינר.

    בח"י באלול התקיימה תוכנית מיוחדת לכבוד התאריך הקדוש ובסיומה נערכה התוועדות מרוממת עם הרב שלום בער שמולביץ בנושא מהותו של חי אלול, וההכנות לחודש החגים.

    בפנימיה נהנו הבנות מהמרחבים –  דירה מפנקת לכל קבוצת בנות, חדר אוכל משופץ וחצר ענקית.

    במהלך השבוע הן השתתפו בפעילויות חוויתיות והתוועדויות מיוחדות שבהן התוועדו הרב דוד קירשנזפט והרב לוי נחשון-מנהל צ"ה באה"ק.

    לקראת סיום הזמן, יצאו בנות הסמינר לסיור סליחות לילי בסמטאות צפת העתיקה, התחקו אחר מאורעות היסטוריים של התנאים והמקובלים, נהנו ממופע סליחות מוזיקלי, וזכו להתוועדות מרתקת עם הרה"ח המשפיע ר' לייבוש קפלן אשר חיזק אותן בהתקשרות לרבי מלך המשיח לקראת שנת הקהל והנסיעה לחצרות קודשנו. המסע נחתם בעליה לציון רשב"י במירון, והשתתפות במעמד הסליחות העוצמתי.

    התלמידות סיימו את השבועיים הראשונים בשמחה גדולה על זכותן ללמוד בסמינר ע"ש הרבנית חיה מושקא החדור בשליחות היחידה "קבלת פני משיח צדקנו".

























































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.