• בוגרות אור חיה בערב הכרת הטוב והודיה

    4 | הצג גלריה

    השבוע נערך ערב הודיה והכרת הטוב למוסד "אור חיה". בוגרות רבות ותלמידות עכשוויות התכנסו להביע תודה, לחזור לימים היפים, לפגוש את הצוות ואת החברות בערב אחד בלתי נשכח. לדיווח ותמונות

    השבוע נערך ערב הודיה והכרת הטוב למוסד "אור חיה" .בוגרות רבות ותלמידות עכשוויות התכנסו להביע תודה ,להכיר טוב ,לפגוש את הצוות ואת החברות לערב אחד בלתי נשכח.
    המפגש החל עם ארוחת ערב חלבית ושיחה משותפת של החברות יחד עם הצוות, אחרי כן עלו לדבר מייסדת "אור חיה" הגב' דניאלה גולןבדבריה המחישה את הנחיצות המשכיות הקשר עם המדרשה גם לאחר הנישואין ותמיכה במוסד אשר פתח לחלק מהבוגרות את שער ההתקשרות לרבי ולדרך החסידות.
    כמו כן הייתה בשטח נוכחת מתחילת הערב גב' יואלה קולטון אם הבית אשר מלווה את הבנות מתחילת הבנייה העצמית עד בניית הבית הגשמי. היה מרגש לראות שוב את החיבור של החברות ואת הגעגועים אחת לשנייה וכמובן ההחלטה שנרקמה במהלך הערב הן להמשיך לשמור על הקשר וגם להיפגש יותר.
    כמו כן עלה לשאת דברים משפיע המדרשה הרה"ח זלמן נוטיק שבדרכו ההומורסיטית יחד עם חום ואהבה השזורים באופן דיבורו שוחח על חשיבות חודש אדר ,שהשנה זהו פעמיים אדר ועל חשיבות השמחה וכמו כן שזהו מאורע שמח שכולם נפגשים בו.
    במפגש נכחו עשרות בוגרות לצד תלמידות עכשוויות , שמפגש זה חימם וקירב את הלבבות וזרע געגועים מצד הבוגרות לימי המדרשה והיווה גאוות יחידה לתלמידות שראו שאכן יש פירות בהמשך הדרך.

    בהמשך הערב הייתה הרקדה עד השעות הקטנות של הלילה.

    בערב זה הכרת הטוב הודו בנוסף  לצוות המרצים והמרצות,גם כן לצוות החינוכי שמלווה את הבנות – גב' יואלה קולטון ,גב' מזל משה, גב' רונית קאליש , גב' תמי שיינברגר , דבי , גב' רחל קעניג, גב' רחלי עסיס.

    כמו כן אור חיה וכל הצוות רוצות להכיר תודה לאחת התלמידות שהרימה את הכפפה ולקחה יוזמה ואירגנה את הערב- עדן אור שימלאו כל משאלות ליבך לטובה.

    ויח"צ – אודליה ש.

    bogort 2014 3

    bogrot 2014 1

    bogrot 2014 2

    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.