• נפלאות: סדר חדש בשמחת הפסח!

    2 | הצג גלריה

    חג הפסח מתקרב בצעדי ענק ולצד ההתארגנות המשפחתית, בין נקיונות ובישולים לחופשות וטיולים, מהדרים כולם לקיים במועד את מנהג "קמחא דפסחא". בליל הסדר שבו כולנו יושבים "כבני מלכים" ושמחים עם בני המשפחה בדרך חירות, חובה לזכור את אלה שאין ידם משגת ולשמח גם אותם. לקריאה

    בארגון "נפלאות מתגברות" מקיימים כל השנה מגוון פעילויות ומערך תמיכה רחב במיוחד לאלמנות בגיל השלישי. חלק בלתי נפרד מחזון הארגון הוא העצמה של כל אחת מה"מתגברות" – בשיעורים ובמפגשים, במסעות המיוחדים ובעיקר ברשת העזרה ההדדית שכולן חברות בה.

    "לקראת פסח חיפשנו דרך לסייע למתגברות רבות שאולי יהיו בחג לבד, לחלקן לא יהיו מצות שמורות ובוודאי שלא אווירת חג. המטרה שלנו היא לא רק להעביר להן עזרה אלא גם למלא את הלבבות בשמחה אמיתית, והפתרון, מסתבר – הוא חלק מהמוטו הקבוע בעשייה שלנו" מספרת המייסדת, אשת התקשורת מירי שניאורסון.

    "במבצע קמחא דפסחא השנה, המתגברות עצמן נרתמות ועוסקות בחלוקת המצות השמורות וחבילות השי. כך כל אחת עוברת באופן אוטומטי ממצב של 'מקבלת' ולא עלינו נזקקת, למקום של נתינה, השפעה וכוח. זו הרוח האמיתית של נפלאות!"

    בארגון קוראים לכלל הציבור להירתם לפרויקט שממש משנה תפיסה ויוצר 'סדר חדש': "אנו נמצאים בתקופה לא פשוטה לעם ישראל. מבית הפילוג הולך ומתגבר ומחוץ – האויבים לא צריכים יותר מדי סיבות כדי להמשיך ולפגוע בנו. הפתרון לכל זה הוא מעל הכל: אמונה. כאשר עוברים מאשה לאשה ומעניקים לה את 'מאכל האמונה', זהו החיזוק הכי גדול שיכול להיות!"

    "אנו קוראים לכם לתרום מכל הלב לפרויקט שמרחיב לבבות וממלא עוד ועוד בתים בשמחה. ויהי רצון שבזכות החיזוק, בזכות הנתינה והעשייה שינצחו את הבדידות והעצב נזכה לקיום הייעוד 'כימי צאתך מארץ מצרים אראנו נפלאות'".

    ניתן לתרום בקישור המצורף

    https://www.shutaf.im/niflaots

    או בהעברה בנקאית

    מוטב נפלאות מתגברות

    בנק פאגי

    סניף 181

    חשבון 217700

    או בביט 058-5217700

     



    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.