• אין לה קסם אישי, אז מה?! • תובנות של תלמידת סמינר

    צילום: אודליה ש (אין קשר בין התמונה לכתבה)
    הגדלה

    חדר אוכל בסמינר.. מקום הומה אדם צעקות, מוזיקה ברקע, התנגשות חזיתית, אופס.. צלחת מתעופפת הישר על הרצפה • מולי יושבות חבורה של בנות.. חבורה שקטה למדי.. לצערי הם לא נחשבות לדומיננטיות במיוחד בחברה בה אני נמצאת, ומצד שני ממש לידי.. קבוצת בנות דומיננטיות בעלות חוש הומור וקסם אישי שקשה להתעלם ממנו • תובנות של תלמידת סמינר

    חדר אוכל בסמינר.. מקום הומה אדם צעקות, מוזיקה ברקע, התנגשות חזיתית, אופס.. צלחת מתעופפת הישר על הרצפה.. אני יושבת עם קבוצת בנות באחד השולחנות הארוכים.. אחת הבנות קמה ומודיעה שלומדים עכשיו שיחה של הרבי לבריאותה של סבתא שלה שהתגלתה אצלה, לא עלינו, המחלה האיומה ..
    מיד הכול מתחבר..
    כמו מחשב הקולט את המידע שזה עתה קיבל, המספרים רצים במוחי, התמונות משתלבות בהרמוניה רגע… עצור!
    אני מתחילה משחזרת את האירועים האחרונים.. הזוועות שחווינו כולנו.. בחב"ד.. התופעה הזאת שנקראת מוות שחזרה על עצמה כל כך הרבה בתקופה האחרונה.. התמונות רצות בראשי.. שלוחים, רבנים, פניהם טהורות, מ ל א כ י ם ! צמרמורת קלה עוברת בגופי אני מתעוררת כמו מחלום.. וישר עולה בי המחשבה.. זה באמת הגיונh שדבר איום כזה יקרה?! גדולים כאלה פשוט נעלמים בין רגע?! אז מה בעצם זה אומר?!
    אומרים שהקב"ה רוצה את הצדיקים צמוד אליו.. שלצערנו כל טובים לידו.. זה לא נתפס, זה כבר לא נשמע לי הגיוני.. את נסתרות ה' לעולם לא אדע, אבל בתוך תוכי אני יודעת!אני יודעת  שיש לזה סיבה.. מהי?! אף פעם לא אהיה בטוחה רק השערה עולה במוחי.. אבא שלנו, הקב"ה מנסה לרמוז לנו משהוא.. ולא.. זה לא שעשינו משהו רע, אני לא מאמינה.. כי העולם משתנה לטובה! אני חושבת שאבא מנסה לרמז לנו שזה תלוי רק בנו! אנחנו, הקטנים, הפשוטים, רק אנחנו נכריע!! גדולים מאיתנו נעלמו.. נשארנו לבד… המשימה היא עלינו.. מתי נבין את זה?! למה כל זה צריך לקרות רק כדי שנפנים את זה כבר?! אני – הקטנה – יכולה!!! לא אחכה לאף אחד שיעשה בשבילי! הקב"ה ברא את העולם בשבילי! הוא מחכה לי! שאתחבר אליו שוב!! הרמז כל כך עבה… הגיע הזמן שנפנים.. למי אנחנו בדיוק מחכים?!?!
    כל המחשבות האלו מסתובבות במוחי כמו זבוב שמתעקש להישאר. אני עדיין בחדר אוכל כשכולם מסביבי, פתאום מבינה.. מולי יושבות חבורה של בנות.. חבורה שקטה למדי.. לצערי הם לא נחשבות לדומיננטיות במיוחד בחברה בה אני נמצאת, ומצד שני ממש לידי.. קבוצה של בנות שב"ה בעלות חוש הומור וקסם אישי שקשה להתעלם ממנו.. ואני יושבת באמצע ותוהה לעצמי.. אותם בנות שלא כל מילה שלהם מצחיקה או מעוררת עניין, האם זו אשמתם?! ולמה החברה ביקורתית כל כך לאותם אנשים שלא ניחנו בחוש הומור ברמה גבוהה או שזרקו מילה חסרת חשיבות לחלל האויר, מי אני שאחליט שהיא וזאת שלידה הם לא בליגה, לא ברמה.. אז מה!?!?! אז מה אם היא פחות בוגרת או פחות מצחיקה?! מי אני שאזלזל בבריאה של הקב"ה?! הוא בחר אותה בדיוק כמו שרצה אותי!! ואז נפל לי האסימון! אהבת ישראל זה התיקון!.. זה התיקון שלי.. של כולנו! הרי בית המקדש נחרב משנאת חינם ובדיוק מההפך הוא בעז"ה יבנה מחדש, הרי כל הלשון הרע והרכילות האלו מביאים אסונות על בני אדם כמה ביקורת כמה שליליות?! למה שלא נוותר על כל זה ?! בשביל הרווח של כולנו!

    אז אני הפנמתי!
    ואת?!

    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    5 תגובות

    1. mitz770
      ז׳ בניסן ה׳תשע״ד (07/04/2014) בשעה 15:16

      מהמם!

    2. מוסיא
      ו׳ בניסן ה׳תשע״ד (06/04/2014) בשעה 21:55

      יפה! הזדהתי מאוד! אבל אני חושבת שיש עוד דברים צניעות אינטרנט וכו'…

    3. חני
      ו׳ בניסן ה׳תשע״ד (06/04/2014) בשעה 19:47

      רק כאשר נפנים זאת באמת ונרצה לעשות זאת באמת אז זה יקרה

    4. מושקא
      ו׳ בניסן ה׳תשע״ד (06/04/2014) בשעה 19:43

      גם לי כל פעם שאני שומעת על מישהו חולה נוסף זה מעלה לי אסוסיאציות!!
      מאוד יפה!!!

    5. שליחת מלך
      ו׳ בניסן ה׳תשע״ד (06/04/2014) בשעה 16:07

      יישר כח! אהבתי את האמת והאחריות שלך, בהצלחה לכולנו בעבודת השליחות!!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.