• בית שמש: להתכונן להקמת הבית החסידי זה לעילא ולעילא!

    2 | הצג גלריה

    ביום רביעי הבא, יערכו תלמידות "בנות ליובאוויטש" - הסמינר החסידי המוביל בהשקעה בעתיד, את המופע השנתי הגדול והמרגש. האירוע מהווה גם "יום פתוח" לתלמידות כיתות י"ב מהתיכונים החב"דיים, והוא מושך אליו מאות משתתפות מכל רחבי הארץ. בשנה שעברה נתפסו כל המקומות במופע תוך זמן קצר והאולם היה מלא מפה לפה • לכתבה המלאה

    בשבוע הבא בעז"ה, יום רביעי ה' באדר א', יערכו תלמידות "בנות ליובאוויטש" – הסמינר החסידי המוביל בהשקעה בעתיד, את המופע השנתי הגדול והמרגש. האירוע מהווה גם "יום פתוח" לתלמידות כיתות י"ב מהתיכונים החב"דיים, והוא מושך אליו מאות משתתפות מכל רחבי הארץ. בשנה שעברה נתפסו כל המקומות במופע תוך זמן קצר והאולם היה מלא מפה לפה.

    האירוע הוא הזדמנות מצוינת להתרשם באופן בלתי אמצעי מהווי הסמינר, ללמוד מקרוב על מסלולי הלימוד ולהכיר אישית גם את הצוות וגם את חברותיהן לעתיד. "המטרה שלנו היא שכל מי שמגיעה תוכל ממש 'לחיות את הסמינר' כבר מהיום! כך, למשל, על המגמות המקצועיות יכולים לשמוע מבנות שלומדות בהן כבר היום ומשתפות את המתעניינות בחוויותיהן האישיות מהקורסים, ועוד." מספרת הגב' מושקי לרנר, מנהלת הסמינר.

    "בנות ליובאוויטש" הפך תוך זמן קצר למודל לחיקוי והוא ניצב בחזית החסידית והאקדמית בארה"ק. זאת בזכות השילוב בין רמה מקצועית גבוהה, אווירה חסידית ללא פשרות והשקעה חסרת תקדים בגשמיות עד לפרטים הקטנים ביותר. הביקוש העצום שהביא לגידול של מאות אחוזים במספר התלמידות (ורשימת המתנה ארוכה במיוחד) החיש את התרחבות הקמפוס, ובקיץ האחרון הוקמה בו פנימייה חדשה ומרווחת בפרויקט ענק.

    על צוות הסמינר נמנים משפיעים בכירים, והוא מציב רף גבוה בכל התחומים: ממסלולי מצוינות בלימודים האקדמיים, ועד לימוד חסידות והלכה ברמה מתקדמת מאוד ובשיתוף גופים מוכרים. העובדה שהלימודים האקדמיים מפוקחים בצורה הדוקה והמסלולים ייעודיים לתלמידות הסמינר (בכיתות נפרדות לחלוטין במוסדות האקדמיים, השמורות בלעדית לתלמידות הסמינר) מובילה עוד ועוד בוגרות תיכונים לבחור דווקא "בנות ליובאוויטש".

    תלמידת י"ב: להשתתפות ביום הפתוח יש להירשם בקישור בלחיצה כאן



    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.