• 40 שנה למבצע נש"ק: מבצע הפצה ענק

    2 | הצג גלריה

    במלאות 40 שנה למבצע נש"ק, הפיקו ב'ממש' – מרכז ההפצה בארץ הקודש ערכה חדשה ומהודרת של נרות שבת, בגרפיקה חדשנית ומרהיבה ובהדפסה משובחת במיוחד. מאות אלפי קופסאות נש"ק נארזים בימים אלה במשרדי 'ממש', ומופצים במבצע מיוחד לרגל יובל הארבעים. כל המזמינים 400 קופסאות נש"ק מקבלים עוד מאה קופסאות חינם.

    בסוף קיץ ה'תשל"ד החל כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, לעורר על מבצע חדש בו כל אישה וילדה מגיל חינוך, יקבלו על עצמם להדליק נרות שבת קודש ויום-טוב. מבצע זה הצטרף למבצעים קודמים במסגרת מבצעי המצוות, לשמירה הגנה והצלה של העולם כולו והוספת אור וקדושה בכדי לזרז את הגאולה האמיתית והשלמה. הרבי רואה חשיבות רבה במבצע זה, אפילו של ילדה קטנה המדליקה נר בערב שבת ונשא מאות שיחות בענין זה ועורר על כך במכתבים ואגרות רבים מספור, בציינו שאפילו ילדה קטנה שמדליקה נר מביאה בכך להארת ביתה, סביבתה והעולם כולו.

    במלאות 40 שנה למבצע החשוב, הפיקו ב'ממש' – מרכז ההפצה בארץ הקודש ערכה חדשה ומהודרת של נרות שבת, בגרפיקה חדשנית ומרהיבה ובהדפסה משובחת במיוחד. מאות אלפי קופסאות נש"ק נארזים בימים אלה במשרדי 'ממש', ומופצים במבצע מיוחד לרגל יובל הארבעים. כל המזמינים 400 קופסאות נש"ק מקבלים עוד מאה קופסאות חינם.

    המבצע יימשך אי"ה עד לג' תמוז, בכדי לנצל את ההתעוררות הרבה בכדי להרבות במצוות מעשיות, ובפרט במצווה זו אשר לה סגולה מיוחדת להבאת הגאולה, הנעשית על-ידי הנשים הצדקניות שבזכותן נגאלו אבותינו ובודאי גם בזכות התעוררותן ניגאל גם אנחנו תיכף ומיד ממש.

    לפרטים והזמנות: 077.5123.770

     

    עמוד פרסום נרות שבת עם גלישה-page-001

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.