• הצטרפי לפעילות 'עזרת אחים' לדוברות הרוסית

    19 | הצג גלריה

    בעשרות מוקדים מהצפון עד לדרום ברחבי הארץ חולקו לקראת חג הפורים פרוספקט מהודר מבית היוצר של לשכת עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש ליהודי חבר העמים, בואי הצטרפי לפעילות עזרת אחים. את השמחה והתלהבות כשתגישי להם את הפרוספקט, תראי בעצמך! • הזמיני לחגים הקרובים!

    בעשרות מוקדים מהצפון עד לדרום ברחבי הארץ חולקו לקראת חג הפורים פרוספקט מהודר מבית היוצר של לשכת עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש ליהודי חבר העמים, בואי הצטרפי לפעילות עזרת אחים, והביאי את האור לאלפי נשות ישראל הדוברות רוסית בארץ, שמחכות רק לך! את השמחה והתלהבות כשתגישי להם את הפרוספקט, תראי בעצמך! הזמני לחגים הקרובים!

    בעשרות מוקדים מהצפון עד לדרום ברחבי הארץ חילקו פעילות עזרת אחים, פרוספקט מהודר על חג הפורים שמחה של של גאולה, מבית היוצר של לשכת עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש ליהודי חבר העמים.

    בואי הצטרפי לפעילות עזרת אחים, והביאי את האור לאלפני נשות ישראל הדוברות רוסית בארץ, ומחכים רק לך! את השמחה והתלהבות כשתגישי להם את הפרוספקט, תראי בעצמך!

    בעשרות ערים ברחבי הארץ בהם מתגוררים אזרחים רבים יוצאי ברית המועצות, מדינות חבר העמים כיום, חגגו פורים של גאולה, השלוחים והפעילים העוסקים עם דוברי הרוסית בארץ הזמינו חומרים ממרכז עזרת אחים בארץ הקודש, לחג הפורים, מצוות החג, נבואות נשיא הדור ומנהיגו.

    החומר האיכותי נערך על ידי על ידי משרדי ההוצאה לאור 'יסטוקי-חב"ד' – מרכז ההוצאה לאור של יהדות מולדובה, שהוקדש לזיכרון נשמת השליח הרב זלמן טובי' הכהן ע"ה אבלסקי, הרב הראשי למולדובה, מקים ומייסד מכון ההוצאה לאור, בספרונים, ספרים, מגזינים, עיתונים, חומרי הסברה ועוד, שנערכו על ידו ובפיקוחו.

    החומר חולק לאלפי נשים, על ידי פעילות עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש בארץ הקודש, בואי הצטרפי לפעילות, ואמצי את הסיסמה: לדבר רוסית איני יודעת, לחלק פרוספקט כן!

    מבצע זה נערך על ידי: מרכז ההפצה 'עזרת אחים חב"ד' בארץ הקודש, 'פעילי עזרת אחים' חב"ד ליובאוויטש בארץ הקודש, 'לשכת עזרת אחים' ליובאוויטש ליהודי חבר המדינות וליוצאי ברית המועצות. ובסיוע קרן 'עזרת משה' של 'עזרת אחים'.

    ניתן להזמין שלל הפקות נוספות, כמו עלוני שבע מצוות בני נח, ופרוספקטים למבצע תפילין, ועלוני הסבר לימות השנה.

    להזמנות ומחירים לחג הפסח ל"ג בעומר ושבועות:
     [email protected]

     

    IMG_0420

    IMG_0426

    IMG_0436

    IMG_0441

    IMG_0452

    IMG_9346

    IMG_9348

    IMG_9359

    IMG_9391

    IMG_9394

    IMG_9435

    IMG_9441

    IMG_9506

    IMG_9514

    IMG_9756

    IMG_9770

    IMG_9904

    IMG_9914

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.