• כפר חב"ד: אירוע הפתיחה של 'נשים מהשורה הראשונה'

    12 | הצג גלריה

    הן הגיעו לערב אישה ועוד אחת, אוסף של נשים ממקומות, גילאים וסגנונות מגוונים, ויצאו ממנו כמשפחה, משפחת 'הנשים מהשורה הראשונה' של ארגון נשי ובנות חב"ד. הערב הזה ליכד אותן יחד, בתחושת זכות מיוחדת, גאוות יחידה, אחווה משותפת של נשים שזכו להצטרף ולהוביל את התגשמות רצון הרבי. לדיווח ותמונות

    הן הגיעו לערב אישה ועוד אחת, אוסף של נשים ממקומות, גילאים וסגנונות מגוונים, ויצאו ממנו כמשפחה, משפחת 'הנשים מהשורה הראשונה' של ארגון נשי ובנות חב"ד. הערב הזה ליכד אותן יחד, בתחושת זכות מיוחדת, גאוות יחידה, אחווה משותפת של נשים שזכו להצטרף ולהוביל את התגשמות רצון הרבי.

    היה זה ערב עוצמתי ומכובד. מעמד אירוע הפתיחה של 'הנשים מהשורה הראשונה' – חוג הידידות של ארגון נשי ובנות חב"ד, 'הקהל' מלווה מלכה, בביתה של גב' רחל בולטון, שפתחה את ליבה ואת ביתה למען הפעילות. השולחנות הערוכים בהידור מוקפד ובסגנון יוקרתי, השרו תחושה חגיגית שהשתלבה היטב עם חגיגיות לבבית וחמה, תחושת חג, בזכות להצטרף לקבוצה מיוחדת זו, להיות אחת מהנשים מהשורה הראשונה. העיצוב המכובד היווה שיקוף לתחושה העוצמתית של כבוד פנימי – חסידי: הכבוד לקחת חלק כשותפה אמתית בהגשמת הוראותיו של הרבי לנשי ובנות חב"ד.

    לא היה זה ערב של נאומים, הדוברות כולן שיתפו את הנשים בדברים קצרים, חמים ומעומק הלב: גב' צפורה וישצקי יו"ר ארגון נשי ובנות חב"ד, גב' דבורה בוטמן יו"ר עמותת הארגון, גב' שיפי נפתלין הרוח החיה המרכזת את נשות השורה הראשונה, גב' רחל בולטון המארחת שנרתמה בכל מאודה למען חוג הידידות, גב' שרה זילברשטרום וגב' הינדה גערליצקי מהנהלת נשי חב"ד. לאורך הערב, חלחלה הבשורה הייחודית: משהו חדש מתחיל ונרקם – אין זה מפגש חד פעמי, כי אם התחלה של שיתוף פעולה הדדי. נשות השורה הראשונה כרתו ברית שותפות עם ארגון נשי ובנות חב"ד, הן זכו להכין כלי לברכה בתרומתן לארגון שהרבי יסד, ובכך מאפשרות את פיתוח ושדרוג הפעילות. בד בבד, הן בעלות זכות ראשונים להתעדכן בכל יוזמה ובכל פעילות של הארגון. הן נכנסו ל'מועדון' עם יוקרה רוחנית, והקשר הייחודי יישמר לאורך כל השנה בתוך קבוצת הידידות.

    לאורך הערב הנעימה את האווירה הכנרית גב' ציונה מלול בפריטה אמנותית על מיתרי כינור.

    בהתרגשות מיוחדת חתמו המשתתפות על פ"נ קבוצתי לרבי, מאת 'הנשים מהשורה הראשונה'. משחק היכרות חמים תרם רבות לגיבוש הקבוצה ולאווירה המלכדת והמשפחתית, ולסיום הערב הוגשה לכל אחת מתנה מרגשת וייחודית, סידור כרוך עור, עם שמה חרוט עליו, בשילוב בד קודש מהרבנית חיה מושקא. "עוז והדר לבושה" – מהרבנית חיה מושקא מקבלים כוחות להמשיך ולפעול בשליחות הרבי.

    הערב הסתיים, אך הרושם החזק נותר בליבה של כל אחת מהמשתתפות. חמימות לבבית – משפחתית, גאוות יחידה על הזכות, אושר והודיה על השייכות – עוצמה שמלווה את 'נשות השורה הראשונה', המובילות את פעילות ארגון נשי ובנות חב"ד.

    האירוע היווה את יריית הפתיחה לחוג הידידות, ששם לעצמו מטרה להרחיב את המעגלים, לשתף עוד ועוד נשים בזכות הייחודית, ולהגיע ל-300 נשים שיצטרפו, כ'נשים מהשורה הראשונה', כי "בזכות נשים צדקניות נגאלו אבותינו – ובזכותן ניגאל".

    צילום: שמחה דיל

    image (2)

    image (1)

    image

    image (10)

    image (9)

    image (8)

    image (7)

    image (6)

    image (4)

    image (5)

    image (3)

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.