• כל הכרטיסים אזלו: נפתחו יציעים נוספים ביד אליהו

    הגדלה

    פחות משבוע לפני כנס ההקהל ההיסטורי של חסידי חב"ד באה"ק, ולנשי ובנות חב"ד נודע כי אמש אזלו כל הכרטיסים ביציעים שנפתחו בהיכל יד אליהו בתל אביב • בישיבה של המארגנים במשרדי מטה משיח, הוחלט אמש לעשות מאמץ ענק על מנת לאפשר לאלפי חסידים נוספים להשתתף באירוע, ולצורך כך נפתחו שני יציעים נוספים • לסיפור המלא

    פחות משבוע לפני כנס ההקהל ההיסטורי של חסידי חב"ד באה"ק, ולחב"ד אינפו נודע כי אמש אזלו כל הכרטיסים ביציעים שנפתחו בהיכל יד אליהו בתל אביב.

    בישיבה של המארגנים במשרדי מטה משיח, הוחלט אמש לעשות מאמץ ענק על מנת לאפשר לאלפי חסידים נוספים להשתתף באירוע, ולצורך כך נפתחו שני יציעים נוספים באולם הענק בו 11,000 מקומות ישיבה. השינוי חייב את הזזת הבמה ושינויים רבים טכניים מצד צוות ההפקה, אך המארגנים החליטו כי יעשו הכל על מנת לאפשר לכמה שיותר חסידי חב"ד להשתתף בכנס החשוב ולקיים את הוראת הרבי לשנת הקהל.

    כזכור בשבוע שעבר יצאו רבני חב"ד בקריאת קודש לאנשים נשים וטף להשתתף באירוע הגדול שיהווה מעמד ענק לכבודו של הרבי מלך המשיח, ויתן חיזוק בנבואת הגאולה והגאולה שדורנו הוא דור הגאולה.

    את הנאום המרכזי יישא הרב חיים שלמה כהן, שליח ומנהל מד"ע במונטריאול, בנושא "רצוננו לראות את מלכנו", אותה משאלה ודרישה איתה חי כל חסיד בכל רגע.

    במהלך הכנס יתקיים סדר ניגונים סוחף עם הזמרים המפורסמים מוטי שטיינמץמנדי ג'רופייוני שלמה ובערל צוקר, בניגוני חב"ד מרגשים.

    המארגנים מבקשים מהקהל להזדרז ולרכוש כרטיסים ביציעים שנפתחו – יציעים מספר 3 ו-8, כיון שמספר הכרטיסים מוגבל.

    לקניית כרטיסים און-ליין

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.