• אור חיה: החוקר החסידי יוביל את תכנית 'פנים בפנים'

    הגדלה

    לראשונה בעולם הקורסים החסידי: החוקר הד"ר יחיאל הררי יוביל את תוכנית 'פנים בפנים' של אור חיה - המרכז העולמי לאשה היהודיה • תוכנית החורף של 'אור חיה' המרכז העולמי לאשה היהודיה ממשיכה לצבור תאוצה בימים אלו. לראשונה מגיע הבשורה המשמחת בענף הקורסים הארצי, שבו יפתח לראשונה הקורס המיתולגי 'פנים בפנים' - על ידי המרצה הנודע הד"ר יחיאל הררי הכשרת יועצות ומטפלות בו ילמדו פסיכותרפיה מעשית על פי תורת חסידות חב"ד • לכל הפרטים

    לראשונה בעולם הקורסים החסידי: החוקר הד"ר יחיאל הררי יוביל את תוכנית 'פנים בפנים' של אור חיה – המרכז העולמי לאשה היהודיה.
    תוכנית החורף של 'אור חיה' המרכז העולמי לאשה היהודיה ממשיכה לצבור תאוצה בימים אלו. לראשונה מגיע הבשורה המשמחת בענף הקורסים הארצי, שבו יפתח לראשונה הקורס המיתולגי 'פנים בפנים' – על ידי המרצה הנודע הד"ר יחיאל הררי הכשרת יועצות ומטפלות בו ילמדו פסיכותרפיה מעשית על פי תורת  חסידות חב"ד. מחבר רב המכר 'לנצח כל רגע מחדש'.
    ד"ר הררי חוקר ומרצה וסופר בכיר. הספר שחיבר 'סודו של הרבי' ו'לנצח כל רגע מחדש' הפך לרב מכר בתוך חודש ימים. כמו"כ כתב הררי את 'עצות התניא'. הוא לימד את הנ"ל באונברסיטת תל אביב ובבית הספר הגבוה לתקשורת במכללת ספיר.
    את הקורס ינהל הרב אליהו לוי הנחשב לשם דבר בעולם הטיפול החסידי. המרצים של הקורס  ד"ר ברכא גברא , וגב' אורלי טויטו – פסיכולגית קלינית.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.