• סערה בכוס חלב: "העובד החליף מדבקה"

    הגדלה

    סערת הקורנפלקס שהחלה בשבוע שעבר מחריפה: שר הבריאות יעקב ליצמן הודיע כי הוא שוקל להסיר את כל מוצרי החברה מהמדפים. מוקדם יותר הוציאה החברה הודעה כי "אחד העובדים התבלבל והחליף את מדבקת הברקוד". מה אומרים במשרד הבריאות ואלו מוצרים נגועים בסלמונלה? • כל הפרטים

    בערב שבת תקף שר הבריאות הרב יעקב ליצמן את חברת יוניליוור המייצרת את הקורנפלקס הנגוע "יוניליוור כשלה ושיקרה". עם זאת, הודיע משרד הבריאות על פתיחת חקירת "ההתנהלות הרשלנית", כדבריהם, של יצרנית קורנפלקס תלמה.

    לדברי השר: "יוניליוור כשלה בהתנהלות, שיקרה לציבור ולמשרד הבריאות ואנו רואים זאת בחומרה. אנו שוקלים להסיר את הרשיון בקו הייצור, לא נוכל לסמוך עליהם. צוותי המשרד חוקרים את המקרה החמור שכרוך בפגיעה בבריאות הציבור".
    משרד הבריאות פרסם הודעה רשמית בה נאמר "אתמול בערב דיווחה יוניליוור למשרד הבריאות שבניגוד להצהרותיה החוזרות ונשנות, שלפיהן כל המוצרים עם חשד לזיהום נותרו במפעל, משטח של 240 יחידות יצא מהמפעל לדרכי השיווק".

    בהודעה נאמר כי "יודגש שאין כעת עלייה בתחלואה בסלמונלה, אולם אנו ממשיכים במעקב אחר תחלואה בסלמונלה ואחר בידודים של סלמונלה אלטונה במעבדה המרכזית של משרד הבריאות. עוד יודגש כי זן זה של סלמונלה אינו חריג או אלים ועלול לגרום לשלשולים או חום. אם מופיעים תסמינים יש לפנות לרופא המטפל. משרד הבריאות ימשיך ויעדכן את הציבור באופן שוטף בכל התפתחות".

    להלן פירוט המוצרים:
    תאריך ייצור 26.6.2016, סימון מכונה B, קורנפלקס של אלופים, 750 גרם.
    תאריך ייצור 23.6.2016 וגם 27.6.2016 עד 29.6.2016, סימון מכונה B, קורנפלקס בד"ץ, 750 גרם.
    תאריך ייצור 29.6.2016 עד 30.6.2016, סימון מכונה B, קוקומן צדפים, 750 גרם.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.