• ח"כ הרב מלכיאלי בביקור במרכז אור חיה

    16 | הצג גלריה

    ח"כ הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי (ש"ס) ביקר הבוקר ב'אור חיה' המרכז העולמי לאשה היהודיה במרכז העיר ירושלים וערך סיור מעמיק.אל הסיור הצטרף הרב אברהם בצלאל חבר מועצת העיר ירושלים. צוותו של מלכיאלי שוחחו עם התלמידות מקרוב ושמעו על פעילות המרכז סניפיו ואגפיו, שהפך לביתם הרוחני של נשי ובנות ישראל מרחבי הארץ. "אור חיה כשמו כן הוא. אור לכל העולם כולו" אמר מלכיאלי לגב' דניאלה גולן.

    הסיור נפתח בשעות הבוקר שערך ח"כ מלכיאלי בתוככי המרכז העולמי – 'אור חיה'. בין הייתר ביקר בסמינר חב"ד לבנות ליובאוויטש 'חיה מושקא', בכיתות הלימוד של המכון, אגף ליוצאת חבר העמים, ואף שמע מקרוב על ידי יו"ר המרכז הגב' דניאלה גולן על הפעילות הברוכה שעושה 'אור חיה' במשך השנה באגף הנפשונים, והכינוסים, עד לפעיליות הנסתרות שמטפל המרכז בבניית בתים יהודים בישראל כדת משה וישראל – תמיכה בכלות יתומות.

    בהמשך הסיור, התיישבו מנהלות המחלקות של ה'מרכז' עם הרב ח"כ מיכאלי וזכו לשמוע מקרוב הפעילות הברוכה של המחלקות. בסיום הסיור הוזמן ח"כ מלכיאלי לדבר בפני המנהלות: "הסתובבתי כאן כמה שעות, ואני כבר יודע שאני רואה רק מעט מן העבודה הקדושה שמשקיע המוסד הקדוש בנשי ובנות ישראל.פגשתי כאן תלמידות שאמרו לי 'אור חיה' זה בית בשבילנו בית רוחני וגם גשמי. אתם מצמיחים בנות לתפארת", עוד אמר מלכיאלי, "זכיתם להגדיל תורה ולהאדירה ולהשפיע על העולם כולו. כאן בונים את דור העתיד של שלוחי חב"ד". את הדברים אמר מלכיאלי למנהלות הסמינר החב"די. לסיום אמר מלכיאלי "אני מבטיח שאעמוד לימין אור חיה בכל אשר יצטרכו".

    יח"צ YLP

    IMG_1287

    IMG_1272

    IMG_1277

    IMG_1278

    IMG_1287

    IMG_1302

    IMG_1323

    IMG_1349

    IMG_1358

    IMG_1366

    IMG_1385

    IMG_1314

    IMG_1334

    IMG_1352

    IMG_1366

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.