• איך שומרים על הפאה חדשה?

    הגדלה

    כיום קל למצוא פאות בצבעים שונים, אורכים שונים וסגנון שיער שונה. כמו כן, המחירים נדים בין כמה עשרות שקלים לפאה נכרית באורך בינוני משיער סינתטי ועד לכמה עשרות אלפי שקלים לפאה נכרית העשויה משיער אדם בתולי, שמעולם לא עבר עיבוד • לטור המלא

    באדיבות מגזין נופת צופים

    כיצד מטפלים בפאות?

    לטיפול בפאות יש כללים ברורים. הפאה חייבת להיות תלויה על בסיס בצורת ראש מעוגל, על מנת שלא תאבד את צורתה. במקרה שהפאה סינתטית, אפשר להניחה בתוך קופסה המיועדת לכך. הטיפול המסור בפאה יגרום לכך שהיא תישמר לאורך זמן ותראה טוב.

    סירוק הפאה

    חשוב לשים לב שהשערות אינן יוצרות קשרים או נתלשות מהפאה בעת הסירוק לאחר חבישת הפאה. לשם כך, יש לסרק את הפאה הנכרית סירוק עדין ביותר עם מסרק קטן וארוך. סירוק קל ייתן לפאה לשמור על צורת העיצוב המקורי שלה, ללא תלישת שערות. חשוב לא להשתמש במברשת שיער או במסרק שאינם עדינים למניעת תלישת שערות.

    חפיפת הפאה

    במידה והשימוש בפאה הנו שימוש יומיומי, יש לשים לב שהיא מתנהגת ממש כמו שיער רגיל. הפאה סופחת לכלוכים כמו שיער רגיל ולכן יש לשמור עליה ולטפח אותה. חפיפה של פאה העשויה משיער אדם דומה מאד לחפיפה של השיער האמיתי שלנו. נהוג לשטוף את הפאה כשרואים שהצטבר עליה לכלוך או שכבר עבר מספיק זמן מהחפיפה הקודמת (בחבישה קבועה מידי יום נהוג לחפוף מידי חודש). ראשית, יש לשטוף את הפאה במים קרים ולאחר מכן לחפוף את השיער בשמפו המיועד לפאה משיער אדם. יש לשים לב לחפוף בעדינות למניעת תלישת שיערות. לאחר מכן, יש להשתמש במרכך ולשטוף טוב במים פושרים. יש לשים לב, שטיפה יסודית של הפאה תשמור עליה נקייה ובעלת מראה טבעי ככל האפשר.

    עיצוב הפאה לאחר החפיפה

    לאחר החפיפה יש לעצב את הפאה בצורה עדינה ונכונה. יש לשים לב האם ישנו שביל התפור עם השערות בפאה וחשוב לא להרוס אותו. ישנן פאות שאפשר לעצב בהן את השביל מחדש (פאות בעלות שזירת רשת תחרה קדמית) אך לא כל הפאות עשויות ככה וחבל לגרום להרס. לאחר סירוק אפשר לייבש את הפאה במייבש שיער ואף להשתמש במחליק או במסלסל במידת הצורך. כמובן שיש להיזהר שלא לחרוך או לשרוף את הפאה.

    סיכום

    לאחר שדיברנו על הטיפול בפאה, הגיע הזמן לדבר על העיקר- התחושה שלך. אין כל ספק שטיפול בפאה ואף המחיר שלה יקרים ביותר ולעיתים גוזלים זמן יקר. חשוב לזכור כי המראה שלך, הביטחון שלך וההרגשה הטובה שווים את זה. כי עם ביטחון ותחושה חיובית, הכל הרבה יותר קל.

    תגיות: ,

    תגובה אחת

    1. יוכי
      כ״ז בשבט ה׳תשע״ד (28/01/2014) בשעה 10:21

      הפאות לא חייבות להיות יקרות תלוי מאוד איפה קונים מי שרוצה שתיצור קשר בכיף (:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.