• פסח מתקרב? מרעננים את הבית • טור בשבילך

    הגדלה

    פסח מתקרב ואתם רוצים לשנות ולא יודעים מאיפה להתחיל? לאחרונה נשאלנו מה לחפש וממה להימנע בעת רכישת מטבח. שלב ראשון: מחקר. כיום המשאבים העומדים לרשותינו הם רבים, מחקר רציני יחסוך לנו קניית מטבח בחיפזון דרך תשישות וייאוש מוחלטים • צאלה סבן עושה קצת סדר

    פסח מתקרב ואתם רוצים לשנות ולא יודעים מאיפה להתחיל?

    לאחרונה נשאלנו מה לחפש וממה להימנע בעת רכישת מטבח.

    שלב ראשון: מחקר.

    כיום המשאבים העומדים לרשותינו הם רבים, מחקר רציני יחסוך לנו קניית מטבח בחיפזון דרך תשישות וייאוש מוחלטים.

    מה אני צריך לשאול:

    בקשו פרטי קשר של לקוחות קודמים- אל תהיו מושפעים מפרסומות. היו מושפעים מעבודה קודמת.

    וודאו כי מחירי ההתקנה כלולים בחבילה שלך. אל תשלמו הכל מראש – זה יבטיח כי לא יחסרו לך פרטים. אם החברה אינה מסכימה לכך לעולם אל תשתמשו בה.

    כאשר יש פער מחירים גדול בין הצעה אחת לחברתה ודאי שהשימוש בחומרים אינו זהה. רדו לפרטי החומר ברמת העץ, הפרזול, השיש והמגירות:

    העץ-  סנדוויץ מצופה פורמייקה. הבחירה הראשונה והאהובה שלי בתור אמא ל-5 מתוקים.

    פורמייקה היא מוצר תעשייתי העשויה שתי שכבות הכבושה בטמפרטורה גבוהה ומודבקת על לוחות עץ. בזה יתרונה הגדול שהיא קלה לניקיון ועמידה כמעט בכל תנאי הסביבה האפשרייםJ

    יתרון נוסף ולא מבוטל כלל פורמייקה היא החומר העיצובי המגוון ביותר. יש בה שימוש אינסופי בדימיון.  מדפיסים עליה את כל גווני הקשת בשפע של מרקמים ודוגמאות: בד, עור, זכוכית ,תלת מימד ואפילו תמונות וציורים שהכין הלקוח.

    פורניר – הפורניר הוא קילוף עץ בעובי 4 מ"מ המודבק על לוח עץ. בכך אנו מקבלים מראה של עץ אמיתי ושמחירו נמוך בהרבה. בצורת חיתוך הפורניר ניתן ליצור צורות מרהיבות על משטחים גדולים.

    זהירות!! סיבית!!

    סיבית הוא לוח עץ המיוצר משבבי עץ דקים שהופקו בגריסת עצים מיותמי שימוש. שבבים אלו עורבבו עם דבק מיוחד ויצרו עיסה אחידה המשמשת למשטחים. הסיבית היא חלשה ולא עמידה.(אבל זולה.) הסיבית מצופה ביריעת מלמין מודפסת ועם עמידות נמוכה למים ולשריטות.

    פרזול -פרזול איכותי מרגישים , ולפעמים אפילו שומעים בכל פעם שפותחים ארון או מגירה.

    איכות הפרזול משפיעה ישירות על נוחות ההפעלה ובנוסף לכל פרזול איכותי שומר על אורך חייו של הרהיט ועמידותו.

    שיש – משטח השיש הוא האזור הפעיל ביותר במטבח. הוא מנקז אליו מגוון רחב של פעילויות: חיתוך, רידוד, לישה, הדחת כלים, אחסון ונוי. ולכן על המשטח להיות עמיד במיוחד לטמפרטורות גבוהות, לחומרי ניקוי, לשריטות ולכתמים.

    יש אפשרות לבחור שיש פורצלן ושיש זכוכית. נעים להוסיף תאורה.

    לבסוף שמחו עצמכם ברכישת מספר גאדג'טים מעניינים. היום יש משקפיים לחיתוך בצל-להיפרד מהדמעות, סוחט פירות הישר אל הבקבוק ואפילו מקלף אבוקדו.

    תתחדשו ותיהנו 🙂

    הכתבה נכתבה על ידי צאלה סבן מאנ"ש, רימון נגרות אישית:  0544948003

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.