• אחות התמימים משיבות אש | סיכום רבעון

    3 | הצג גלריה

    בחורף הסוער שחלף עלינו היתה כל בת באחו"ת מגויסת לחזית האמיתית. ללא רגע של מנוחה, מחיל אל חיל, הייתה כאן ארטילריה של פרויקטים, מבצעים והפקות שסחפו את אלפי בנות חב"ד ברחבי ארץ הקודש לתקופת שיא של התקשרות לרבי וחיות במשיח. אמונה שלא רק שלא נחלשת, אלא עולה ובוערת. אז מה הספקנו? המון! תחזיקו חזק.. לקריאה

    מעבר למצופה – בימים בהם כל המוסדות עוד סגורים והעולם משפשף עיניים בתדהמה לנוכח המציאות, שבועיים עמוסים של מפגש יומי בזום, סדר יום חסידי מוקפד ובאנקעט פתיחה וסיום מושקעים.

    אחותי –  בד בבד עם אירועי הזום מתחילה הפעילות הכי אמיתית והכי רלוונטית באחו"ת – מפגשי אחותי שבועיים בכל הארץ. כ-60 סניפים פעילים על ידי מדריכות מדהימות ומערכי פעילות מקצועיים.

    מפגש בוגרות אחות – מאות בוגרות אחות בגילאים שונים, שליחות ואמהות, נפגשו לתדלוק קריטי בימים לא קלים, להטענה של אנרגיות ורבי.

    הכנס השנתי –  טעמו וראו כי טוב השם. אין עונג יותר מהתקשרות לרבי, ובמילים אחרות שווה לכל נפש.  במסע מרגש של הפקת מדיה הנוגעת בכל החושים חוו אלפי בנות את המסר בכנס השנתי בשידור חי.

    השקת מהפכת ה'דבר מלכות' – מסלולי לימוד, מסלולי דיווח, אתר עם חומרים מלווים, חוברת "דיוטגמא" מרהיבה, למעלה מ-900 רשומות וחברותות בכל הארץ. ככה מתרחשת מהפכה.

    עבודה מעשית של גאולה – מסורת של לימוד חסידי לפני התפילה, 3 בקרים בחודש טבת, עם דף לימוד מעובד, כוסות שתיה חמה ממותגות, וכיבוד. התפילה אחר כך – נראית אחרת.

    עלון מחודש – לאחר הפסקה ממושכת השקנו מחדש את העיתון של אחות התמימים. 32 עמודים מרהיבים מלאים בתוכן ברמה גבוהה. לקרוא ולטעום אלקות.

    שבת נציגות –  כ-250 נציגות מ-25 תיכונים (!) מתאספות לשבת של הטענה והעצמה. את האש הזה הן מביאות אחר כך הביתה, לכיתה, ולספסלי ההפסקה.

    השקת מבצע ההכנה השנתי לי' שבט – נתפסת על חם:  יום קבלת הנשיאות, יום הולדת הדור השביעי – באחות התמימים זה אחד מרגעי השיא. המבצע הדרמטי נפתח בתיכונים ובסמינרים בימים אלו ממש, וסוחף את כולן להכנה מושלמת. הנושא הכי אקטואלי שאפשר: התקשרות בוערת. ברגע האמת כל אחו"ת מוכנה להתפס על חם.

     

     



     

     

    לקראת היום הבהיר י' שבט, בו הרה הרבי אשר

    "ירים כל אחד תרומה להענינים השייכים לנשיאנו, הוא כ"ק מו"ח אדמו"ר",

    את מוזמנת לקפוץ על ההזדמנות ולהצטרף למועדון השותפות של אחות התמימים, אם עדיין אינך חברה בו.

    בתרומה קבועה של 28 ש"ח לפני הדלקת נרות (120 בחודש), את מצטרפת למועדון ונכנסת להגרלה חודשית על נסיעה לרבי מלך המשיח.

    הזוכות בהגרלת השותפות:

    אלול – אמי קליינמן

    תשרי – אורטל יצחק

    חשוון – גילה בלילי

    כסלו – איידי קירשנזפט

    טבת – אורנה אברמוב

    שבט – ההגרלה תתקיים במוצאי שבת י' שבט בעזרת השם.

    את בפנים?

    לחצי כאן להצטרפות



    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.