• הכול הולך אחר החיתום – מסע בעקבות שליחים

    7 | הצג גלריה

    קרוב ל- 200 בנות מסמינר בית רבקה שבכפר חב"ד ומורותיהן סיימו את המסע בעקבות שליחים בביקור מרתק בבית חב"ד עכו והתרשמו מעבודת השלוחים והשליחות המיוחדת והמרתקת בעיר עכו • דיווח אחרון ותמונות

    קרוב ל- 200 בנות כ"י מסמינר בית רבקה שבכפר חב"ד ומורותיהן סיימו את המסע בעקבות שליחים בביקור מרתק בבית חב"ד עכו והתרשמו מעבודת השלוחים והשליחות המיוחדת והמרתקת בעיר עכו.
    מר שמעון לנקרי ראש העיר עכו פתח את המפגש בדברי ברכה ושבח לחב"ד בכלל ושלוחי הרבי בפרט הן בעיר עכו והן בכל העולם, ראש העיר ריתק את התלמידות בסיפורו האישי כיצד נבחר בברכת הרבי ל-3 קדנציות וכיצד ניצל מניסיון התנקשות בחייו וכיצד הוא מתחזק לומד שיעורים קבועים והופך את ביתו למקום של קדושה, כן ראש העיר סיפר שזכה שביתו הבכורה התקרבה לחב"ד והפכה להיות חסידת חב"ד.
    הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת חב"ד עכו והמחוז ומנכ"ל המוסדות חזר על שיחה מכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בנושא השליחות של דורנו, הרב יוסף מקמל סמנכ"ל המוסדות סיפר סיפורי מופת מכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, הנחה את הערב בטוב טעם הרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך חב"ד עכו שסיפר לתלמידות סיפור של  התקרבות לחב"ד שהפכה לשליחות.
    את הערב חתם הרה"ח הרב נפתלי ליפסקר שיחי' מנהל אגף הסניפים של צעירי אגודת חב"ד שדיבר על היקפה העצום של השליחות בימים אלה ועל הצימאון לצאת לשליחות כן הוא ענה על שאלות של הבנות בענייני שליחות.
    שלוחי הרבי בעיר עכו העניקו לראש העיר דולר מכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו כאות הוקרה והערכה על עזרתו הרבה במשך כל השנים למוסדות חב"ד עכו.
    22446

    22447

    22448

    22449

    22450

    IMG-20141111-WA0007

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.