• הנס המהלך

    הגדלה

    היום, כך כתבתי בחג שושן פורים - תשפ"ג, עדיין נמשכת שמחת פורים במילואה כהמשך לחג פורים . מצוה להיות בשמחה , והנה השמחה היום התחדשה ובקעה מתוכנו בקלות ובהתרגשות... לקריאה

    כולנו הזדעזענו לשמוע על חייל צה"ל צעיר, שניפצע ע"י מחבל בן שלוש עשרה ! בפיגוע בעיר דוד שהתרחש לאחרונה. הוא הובהל לבית הרפואה במצב קשה והיה מונשם ומורדם. עשרות ספרי תהילים נאמרו , כמו גם תפילה בציבור שנאמרה בכותל המערבי לזכותו.

    ברוך השם בשושן פורים בשעות הבוקר, השתחרר החייל מבית הרפואה בו היה מאושפז במצב קשה, הישר לרחבת הכותל המערבי. ב"ה צועד זקוף על שתי רגליו. רק תחבושת לבנה שליפפה את צווארו, העידה ברמז על משהו לא שיגרתי.

    חיכו לו בהתרגשות עצומה חבריו החיילים, במעמד מרטיט של סיום קורס, כשכל המשתתפים חשים בהתרוממות רוח מיוחדת ונישגבה, שאי אפשר לתאר במילים.

    והנה היום בהשגחה פרטית נודע שביום י' שבט, יום קבלת הנשיאות של הרבי מליובאוויטש, קנו לזכותו אות בספר תורה מיוחד במינו. ספר התורה הכללי לאחדות עם ישראל, שיזם הרבי מליובאוויטש לפני כ-41 שנה.

    הרבי ציטט מספר דניאל פרק יב' פסוק א ; " ובעת ההיא יעמוד מיכאל השר הגדול העומד על בני עמך, והיתה עת צרה אשר לא נהיתה מהיות גוי עד העת ההיא, ובעת ההיא ימלט עמך כל הנמצא כתוב בספר".

    הנביא מבטיח כי במצב של " עת צרה" , כאשר העולם מזדעזע, בני ישרא-ל יזכו להצלחה ולהגנה מיוחדת, בנוסף להגנה של מלאך מיכאל, באמצעות אות בספר התורה!

    ולכל מי שמילים אלו נקראות כעת על ידו. פונה אני מלב אל לב. גם אם זכתה משפחתכם או מי מהקהילה לכתוב ספר תורה. יש חשיבות מיוחדת – מסביר הרבי – לרכוש עבורו ועבור בני משפחתו, ידידים וכו'…אות בספר התורה הכללי היחודי שנכתב לאחדות עם ישראל.

    ונצטט מדברי הרבי :
    *המבצע המיוחד לדורנו זה* , ובדורנו זה גופא, המיוחד לימי הגלות האחרונים; לאחד את כל בני ישרא-ל בכתיבת ספרי תורה כלליים, על ידי שכל אחד מישרא-ל קונה בממונו – "חיי נפשו" אות אחת בספר התורה.
    (ליל חמישה עשר בשבט תשמ"ב).

    טמה חורושוכין

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.