• הילד שניצל

    הגדלה

    יהודי מן השורה - אינו יודע  מראש את מי יפגוש, באילו נסיבות, ובודאי שאינו יודע מה מצפה ממנו ההשגחה העליונה שיפעל עם היהודי, לכשתתקיים  הפגישה... סיפור מיוחד של השגחה פרטית! לקריאה

    היות והרבי השריש בנו מתוך מסירות נפש,  שנקרב יהודים ונזרז בכך  את הגאולה האמיתית והשלמה ע"י משיח צדקנו, עלינו לנסות ולמצוא  מה השליחות שלנו. מה ביכולתנו להשפיע כשנפגוש את היהודי, בהשגחה פרטית מדוייקת שיזמן לנו הבורא. ומה הנקודה הראשונה שנדבר עליה בהתחלה…
    ומעשה שהיה כך היה. הייתה זו  שעת ערב ביום ראשון  בחודש שבט. זה עתה יצאנו מפגישה  במרכז רפואי  במרכז הארץ. בדרכנו לכוון תחנות האוטובוס ראינו זוג הורים וילד קטן  שהיה ניראה כבן ארבע שנים. נחרדנו לראותם בשעת ערב זו. הם שאלו כיצד  מגיעים לבניין  מחלקת ילדים. הסברנו שהוא  ממוקם  באזור אחר לחלוטין, והדרכנו אותם לכיוון הנכון.
     פניתי להוריו והצעתי להם לעשות משהו טוב לזכותו. לקנות לו אות בספר התורה של ילדי ישראל שיזם הרבי מליובאוויטש.
    הם ענו בחוסר סבלנות בולט,  שהם מאד ממהרים ואין להם אפשרות להתעכב…התקדמנו לעברם כדי שיקשיבו לנו. אמרנו שזה בדיוק הדבר החשוב, שכדאי שיעשו עכשיו למען הבן.. שקניית האות בספר התורה  המיוחד הזה, מהווה סגולה נפלאה  לשמירה עבורו. עוד לפני פנייתם לקבל חוות דעת הרופאים.
    הם פירטו את שם הילד ושם אמו. תוך כדי כתיבת הנתונים, הבחנו לפתע, שהילד משדר מצוקה ודמעות החלו לזלוג מעיניו.
    שאלנו את ההורים: "מה קרה לו"? והם ענו שרק הערב, ביום ראשון סיפר להם ש…אתמול בשבת בלע ….בורג !
    התחלחלנו לשמע תשובתם.  היה זה מידע, שגרם לנו זעזוע עמוק ואף עורר בנו פחד. שמענו בעבר על ילדים, שבלעו חפצים קטנים ונאלצו לעבור ניתוח להוצאתם.
    " ב"ה אתה תהיה בריא והכל יהיה בסדר" – כמעט צעקנו את המילים.  "בזכות האות בספר התורה המיוחד הזה  שעכשיו קונים לך – יהיו לך ב"ה בשורות טובות " !!!
    ברגע הבא הוריו הסתכלו לעברו ואמרו לו את אותן המילים, שזה עתה אמרנו לו בהתרגשות.:
    "ב"ה בזכות האות בספר התורה  שעכשיו קנינו לך – אתה תהיה בריא"!!!
    הם המשיכו ללכת ואנו לא ידענו מה אירע עמו בהמשך….
    .
     חלפו כשלושה חודשים מאז המפגש ביננו.
    עברתי היום  על המיילים  ששלחתי לוועד לכתיבת ספר התורה של ילדי ישראל.  והנה,  שמתי לב לשם של הילד הקטן,  שפגשנו …
    הזיכרון מהמפגש המיוחד הזה,  עורר בי רצון עז לשמוע מה אירע עמו  . התקשרתי למספר הפל שהיה רשום במייל. האבא ענה בקצרה בקול שלו ורגוע,  שהכל בסדר ולא היה צורך בניתוח. הבורג יצא למחרת באופן טבעי…
    את תחושת האושר,   שפעמה בי  בעוצמה למשמע הבשורה הטובה והמרנינה הזו   – לא ניתן לתאר במילים.
    גילוי נאות;
    התלבטתי  והתקשיתי טכנית להעלות על הכתב את הנכתב לעיל.  הרגשתי,  שאני צריכה לפנות לרבי לבקש את ברכתו הקדושה. לאחר ההכנות המקדימות כולל  אמירת שיעור  החת"ת היומי, נטלתי איגרות קודש  כרך י"ב . שבהשגחה פרטית נפתח לי בעמוד צ"ו – צ"ז.
    מה רב העידוד שננסך בי למיקרא השורה ; "בודאי למותר לעוררו ע"ד הכתיבה בעיתונים, ומה טוב גם בהעיתונים לילדים"…..
    והרי התוצאה לפניכם הקוראים הנאמנים. והיות והרבי דיבר וביקש מכולנו לעשות  ה- כ – ל   שביכולתנו   להביא את משיח צדקנו. הרי גם אתם, "תרימו את הכפפה" ותתחילו לזכות יהודים נוספים,  במבצעים הקדושים של הרבי. אפילו אם אתם מהסוג של הביישנים.
    קישור לאתר לרישום ילדים  (עד גיל מצוות: בנים עד גיל 13, בנות עד גיל 12) לאות בספר התורה: http://www.kidstorah.org/
    קישור לאתר של אות בספר התורה למבוגרים (מעל גיל מצוות):  sefertora.org.il

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.