• ככוכבים זוהרים בשמיים

    הגדלה

    כל סיפור,  שקשור עם הרבי ועם מבצעיו הקדושים, מתקשר אצלי לכוכב נוצץ, שמאיר את השמיים בחשכה. נסתכל למעלה. השמיים זוהרים. אין ספור כוכבים זרועים במרחבים האין סופיים. כל סיפור - בשבילי הוא כוכב נוצץ. האם נוכל לספור את הכוכבים? כך הסיפורים עם הרבי. לעיתים כל יום! שומעים סיפור חדש ומרגש מהרבי. בהפתעה ובשמחה. לסיפור המלא

    לפני יום פגשתי אם צעירה… כמובן, שזו היתה הזדמנות בשבילי, להציע לה לקנות אות בספר התורה של ילדי ישראל. הסברתי כמיטב יכולתי אך היא אמרה, שצריכה לשאול את בעלה…אני עניתי לה – "על הרבי מליובאוויטש אין שאלות"!

     

     

    הייתי מאוכזבת מאד. הרי לקנות ביסלי – במבה – על זה, לא שואלים את הבעל רשות. התקדמתי לעבר היציאה.

    היא לפתע פונה אלי ואומרת בחיוך: "אמא שלי היתה אצל הרבי"! שאלתי באיזה שנה וענתה – "1988. אמא שלי היתה אז בתחילת הריון. עוד לא ראו כלום. והרבי ידע. הגיש לה שני דולרים! אחד עבורה ואחד בשביל העובר.

    והעובר – זו אני"!!

     

     

    לפני כחודש השתתפתי בחתונה. אני לא מכירה את הכלה, אך יש פסוק – "את מכבדי – אכבד". היות והוזמנו – החלטנו לכבד ולהשתתף.

    אמרתי בליבי, מה השליחות שלי בחתונה הזו? זה לא החוג שלנו. אך הרי הכל מתוכנן מלמעלה בהשגחה פרטית מדויקת.

     

     

    במסדרון שהוביל אל האולם, פגשתי אם צעירה עם תינוק, שהשתתפה בחתונה אחרת באולם הסמוך. ניסיתי להסביר לה על המבצע של הרבי,  אות בספר התורה של ילדי ישראל.

    במרחק לא רב ממנה, עמדה אישה שהקשיבה לדברי. פניתי והצעתי לה להתקרב, כדי שתשמע על מה מדובר. שאלתי אותה, האם היא האמא? וענתה – "כמעט. אני השוויגער".

     

     

    להפתעתי העצומה מספרת לי האישה, שהיא למדה במוסדות החינוך של חב"ד ב…מלבורן, אוסטרליה. אצל הרב גורביץ . אביה חסיד גור ולא היה מרוצה מבית הספר שהיה במלבורן. ושלח אותה ללמוד בחב"ד!!

    היא זוכרת איך המורות התייחסו בחום, באהבה ובקירוב לתלמידות. היא זוכרת את הפסוקים שהיו אומרים כל יום. אם לא היתה לומדת שם – מי יודע מה היה עולה בגורלה…

    אחותה נהייתה חב"דניקית – שליחה של הרבי. גם בתה שליחה של הרבי.

     

    היא נתנה לי את מספר הנייד שלה ולאחר מספר ימים דיברנו. זכינו, שתקנה אותיות בספר התורה לכל נכדיה, בספר התורה של ילדי ישראל. ועבור ילדיה הבוגרים ובני זוגם, כמו גם לעצמה ולבעלה, אותיות בספר התורה הכללי לאחדות עם  ישראל.

     

     

    אם לא הייתי מנסה לדבר עמה על המבצע של הרבי, אות בספר התורה של ילדי ישראל,  לא הייתי זוכה לפגוש את פירות השליחות של הרבי ב…מלבורן – אוסטרליה.

     

     

    לפני למעלה משלושים שנה, שיתפה אותי חברת ילדות במשהו מדאיג ביותר. הרופאים חשדו שיש לה ל"ע גידול בראש, והיא אושפזה בבית רפואה ביילינסון בפתח תקוה.

     

     

    היות והרבי הסביר, שאנחנו לא כמו חסידי פולין, שהרבי שלהם מתפלל ומברך. אלא שבחב"ד דורשים יגיעה.. וכשפונים לרבי לבקש ברכה, צריך לקבל על עצמנו החלטה טובה רוחנית נוספת( ואפילו משהו קטן).

    החלטתי לקחת על עצמי בלי נדר, לרשום מאה ושמונים ילדים לאות בספר התורה של ילדי ישראל. לזכות חברתי לרפואה שלמה. כתבתי על כך לרבי, ושיגרתי בפקס למזכירות במרכז חב"ד העולמי בניו יורק – "770".

     

     

    כעבור זמן קצר, ביום שבת קודש,  הגיעו הרופאים למיטת חברתי. הם הודיעו לה, שברוך השם הכל תקין והיא משוחררת לביתה . עכשיו בזה הרגע.

    היא שמחה מאד אך הסבירה, שהיא אישה דתית. שומרת שבת. ולא יכולה עכשיו להגיע לביתה שמחוץ לעיר.

     

     

    היות והיא שוחררה, היא צעדה רגלית בשבת עד לביתה בבני ברק. ב"ה כשהיא בריאה ושלמה.

     

     

    בזמן הנגיף פגשתי שבעה יהודים שחלו . לאחר שקנו אות בספר התורה הכללי – הם ב"ה החלימו בביתם. ללא הרדמה. ללא הנשמה, ללא אשפוז.

     

     

    אשה מעוברת, שהיתה מונשמת ומורדמת ונקנתה עבורה אות בספר התורה הכללי, וגם תהילים נאמרו לזכותה. התעוררה שבועיים ויום  !!! לאחר מכן בריאה ושלמה. וילדה ב"ה בבריאות תינוק בריא ושלם. גם לתינוק נקנתה ב"ה אות בספר התורה של ילדי ישראל. כפי שאומר הרבי, שזו סגולה לשמירה!

     

     

    זוכרים את החייל איציק סעידיאן? הוא היה מונשם ומורדם כשמצבו היה ל"ע… קנו לו אות בספר התורה הכללי. וב"ה הוא איתנו. חי.

     

    לפני יומיים סיפרה לי בחורה, (שזכתה וקנתה  בדיוק לפני שלוש שנים,  אות בספר התורה הכללי לאחדות ישראל לבני משפחתה). שאמה בכתה מהתרגשות !!! כשקיבלה את התעודה, עבור האות שנקנתה עבורה בספר התורה המיוחד הזה.

     

    אני  מתרגשת ומרגישה  עידוד רב  מהשם יתברך,  לשמוע תגובה כזו לאחר שלוש שנים! כדי שנקבל תוספת מרץ,  להמשיך ולרשום את מי שעדיין אין לו אות.

     

     

    הסיפורים שסיפרתי הם "על קצה המזלג". וניתן לכתוב חוברת עבת כרס מרגשת על הניסים והנפלאות, שמתחוללים אצל יהודים כתוצאה מהמבצעים הקדושים של הרבי.

    היות והרבי אומר, שהעיקר הוא המעשה. שהנשמה יורדת לעשות מצוה כאן, כשהיא בתוך הגוף בעולם הזה הגשמי.

     

     

    הרשו לי לבקש מכם. תתחילו לרשום!! ( בוגרים מגיל מצוות ומעלה) לאות בספר התורה הכללי. וילדים וילדות עד גיל מצוות, למבצע של אות בספר התורה של ילדי ישראל.

     

     

    הידעתם שניתן לקנות גם עבור הילדים אות בספר התורה הכללי?

     

     

    הידעתם שהרבי אמר על המבצע הזה שזו בקשה נפשית?

     

     

    האם ידעתם,  שהרב משה אוירכמן שיחי', יו״ר הוועד לכתיבת ספר תורה הכללי לאחדות ישראל, שאל את הרבי לאחר סיום הספר הראשון,  האם להמשיך לכתוב עוד ספרי תורה?

    והרבי ענה לו: "בתנאי שלא יפסיק כל עוד וישנו יהודי,  שאין לו אות בספר התורה".

     

     

    ב"ה ניפגש בירושלים ברחבת הכותל המערבי ב- כ' מנחם אב בשעה ארבע וחצי. שנת הקהל.  תשפ"ג. . בהכנסת ספר התורה השמיני ! של ילדי ישראל.  ב"ה יהי' מאוד מאוד מרגש.

     

     

    יהי רצון שנזכה לראות את מנחמנו. הרבי יבוא ויגאלנו, גאולת עולמים בגאולה האמיתית והשלמה. אמן!!!

     

     

    טמה חורושוכין.

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.