• סקופ אמיתי

    הגדלה

    זכיתי והתבקשתי על ידה  להעביר שיעורי חסידות בשכונת רמת עמידר. שכונה שגובלת בעירי בני ברק. היו אלה נשים יקרות, שאהבו להגיע לשיעור, גם אם לא הבאנו להן אטרקציות או כיבוד עשיר מפוזר על השולחנות. לסיפור המלא

    מזה זמן רב תכננתי לשתף את הקוראות הנאמנות, בתשובה מהרבי שהתקבלה ממזכירות הרבי בפקס. מענה  אישי,  אמיתי, מרטיט  ומעורר את הנשמה, שזכיתי בהתרגשות עצומה לקבל  מהרבי לפני שלושים ושתיים שנים.

    בבני ברק,  עיר התורה והחסידות התגוררה חסידת חב"ד מיוחדת במינה בשם גב' לבקיבקר חנה ז"ל ( אשת הרה"ח הרה"ת ר' אברהם לבקיבקר ז"ל),  שפעלה במבצעי הקודש של הרבי.

    שאבדל לחיים טובים ארוכים ולשלום,  זכיתי והתבקשתי על ידה  להעביר שיעורי חסידות בשכונת רמת עמידר. שכונה שגובלת בעירי בני ברק.

    היו אלה נשים יקרות, שאהבו להגיע לשיעור,  גם אם לא הבאנו להן  אטרקציות או  כיבוד עשיר מפוזר  על השולחנות.

    זכורה לי התקופה בחודש אלול תנש"א,  שהרבי דיבר על כך,  שצריכים לפרסם לכל אנשי הדור, שהקדוש ברוך הוא מינה בעל בחירה,  שאינו בערך לכל אנשי הדור..,  גם הן שמעו על השיחה הזו.

    הן קיבלו באמונה,  בטבעיות ובפשטות את הדברים.

    זכורה לי התקופה,  למיטב זיכרוני בחודשי החורף כסלו- טבת תשנ"ב,  שנשות חב"ד בניו יורק חיברו נוסח של מכתב לרבי, שאנחנו מקבלות את הרבי עלינו כמלך המשיח.

    ידענו שלרבי יש  יחוס  שמשתלשל דור אחרי דור  עד  המהר"ל מפראג. ידענו שהיחוס של המהר"ל מפראג מגיע דור אחרי דור  מדוד המלך.

    אחד מהסימנים של משיח צדקנו,  שהוא יכוף את עם ישראל לחזור בתשובה..

    והרי אין בהיסטוריה תופעה מופלאה,  שמקיפה את כל העולם כולו. שנמצאים שלוחי הרבי בכל ארצות תבל,  לאחר שבמסירות נפש עזבו את מקום מגוריהם. את ההורים. את כל המישפחה. את מקום גידולם. את הסביבה המוכרת,  הנוחה והמגינה,  ופרצו ימה וקדמה צפונה ונגבה.  אל כל המקומות,  ואפילו הנידחים ביותר שבעולם, מתוך מטרה טובה להציל את היהודים מהתבוללות. לדאוג מתוך אהבת ישראל עבורם,  בנתינה מתמדת, ומאמץ מתמשך

    להיות אחראים לאוכל כשר. חינוך יהודי . תפילות. שמירת תורה ומיצוות, ושימור מסורת ישראל.

    המנצח על כל העשיה הזו, שביקש,  המריץ  ועודד את תלמידיו השלוחים למסירות הנפש הזו, הנו כ"ק הרבי מליובאוויטש!

     

    נוסח המכתב שהכינו נשות חב"ד הגיע גם לבני ברק.

    הסברתי את הנושא,  והבאתי את נוסח המכתב שהכינו נשות חב"ד בניו יורק, בפני נשות השיעור שלי. הן חתמו כולן ללא יוצא מהכלל, בציון   השם הפרטי  ושם האם, שהן מקבלות על עצמן את הרבי כמלך המשיח.

    הלכנו לשלוח את המכתב באמצעות פקס של משפ' בן שמעון אברהם,  שהתגוררו באותה תקופה בבני ברק.

    את שמי לא ציינתי במכתב הזה,  היות ושלחנו מכתב עם נוסח זהה ובו  חתימות של  אנ"ש כולל אנו, עוד קודם לכן.

     

    זכור לי קוריוז מזמן שנקשתי על דלתם של, שניבדל לחיים טובים ארוכים ולשלום של  משפחת הרה"ח הרה"ת ר' שלום בער  גלזמן ז"ל, כדי לתת להם לחתום אף הם על נוסח המכתב. הוא האיר לי,  שרושמים לרבי את שמות היהודים, נשים על דף אחד וגברים על דף נוסף.

    ואכן הוא ורעייתו רחל ז"ל  הצטרפו לרשימת החותמים על כך, שהם מקבלים על עצמם את מלכותו של הרבי עליהם כמלך המשיח.

     

    זמן קצר לאחר שליחת המכתב לרבי  בפקס,  התקבלה בביתנו שיחת טלפון מהשליח  ר' אבי  בן שמעון שאמר לי. "יש לך תשובה מהרבי".

    התפלאתי איך הוא יודע שהתשובה מיועדת אלי,  שהרי כבר רשמתי את שמי במכתב הראשון של אנ"ש?

    הוא ענה לי- "אף אחד חוץ ממך לא שלח דרכי  פקס  לרבי" !!!

    נוסח הפקס היה;

    אל נשות חב"ד בני ברק.

    "והזמן גרמא לבשורות טובות וכל וכיוצא בזה,

    אזכיר על הציון".

     

    המכתב יצא ממזכירות הרבי במרכז חב"ד העולמי – 770. בית חיינו. היה זה אישור רישמי מהרבי, שהוא יתפלל על בקשת נשים,  שכתבו לרבי, וציינו את שמן ושם האם וחתמו,  שהן מקבלות על עצמן את הרבי כמלך המשיח !

    לנו נותר לפנות לקדוש ברוך הוא  בפינו. להמשיך ולבקש. לתבוע. עד מתי??

    להיזכר בדברי הרבי, שאמר לנו ששלום אמיתי יהי' רק כשמשיח צדקנו יבוא. להמשיך לפעול במרץ במבצעי הקודש. להרבות בתפילה ובנתינת צדקה,  כדי שניזכה סוף סוף כולנו לראות את "צמח דוד עבדך מהרה תצמיח", ואת בית המיקדש השלישי הניצחי, בהתגלות הרבי בגאולה האמיתית והשלמה.

     

    בדידי הווה עובדא

    טמה חורושוכין

     

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.