• האם זה אפשרי? • דניאלה גולן בטור לג' תמוז

    הגדלה

    שמגיע ג' תמוז, אני שואלת את עצמי, את השאלות האלו כל פעם מחדש. מחשבות בנושא גורמות לי לבדיקה עצמית ובהמשך לחוסן פנימי, להמשיך בשליחותו של הרבי, ולגלות לכל אחיותיי שבכל העולם, את מכרה הצוף שהרבי דיבר עליו • לקריאת הטור

    כשהדבורה העמלה מגלה אוצר של צוף, היא ממהרת לכוורת להודיע על כך לאחיותיה ועושה זאת בשני אופנים. אם הצוף ברדיוס 50 מטר, היא נעה במעגלים והחברות שלה כבר יגלו אותו בעצמן. אם המרחק ממנו גדול היא רוקדת בצורת שמיניות באופן כזה שהדבורות האחרות מקבלות מידע על הכיוון שיש לעוף, על המרחק מהכוורת ועל כמות הצוף המחכה לה.

    קראתי מחקר לאחרונה בו סופר על חוקרים ששמו על ספינה בלב ים חממת פרחים גדושים בצוף. אל הספינה הביאו דבורה עמלה שהזדרזה לעוף חזרה לכוורת כדי להודיע על כך לחברותיה. הדבורים הסתדרו במעגל וצפו בריקוד הדבורה שהתפתלה ומסרה את המיקום המדויק. החברות שלה הסתכלו עליה כאומרות "מה קרה לך, השתגעת, זה ממש בלב ים" ולא הסכימו לעוף איתה לשם.

    ככה גם אנחנו, אפילו כשמראים לנו מכרה זהב ומצביעים על מיקומו המדויק, אם זה לא נראה לנו הגיוני – לא נלך לשם. אך כשעושים את מה שכולם עושים, והולכים לאן שכולם הולכים אז מקבלים מה שכולם מקבלים. ואלה שהלכו כנגד ההיגיון, עשו משהו שונה מהשאר, להם יש סיכוי להיות יוצאים מהכלל, פורצי דרך, מגלים או עשירים, מגשימים ומצליחים. מוכנים לגלות צוף בלב ים?

    זכינו למתנה אמיתית להיות קשורים לרבי מלך המשיח רבי מנחם מענדל שניאורסאהן מליובאוויטש .הוא אמר לנו בברור צאו מהגלות אני אדריך אתכם, זה אפשרי!!!!!!!

    האם אנחנו באמת עשינו שינוי בנפש להבין שאפשר שבאמת נצא מהגלות. האם אנחנו באמת קשורים לרבי?! הולכים אחריו בעיניים עצומות כמו דבורה אל הצוף?

    שמגיע ג' תמוז, אני שואלת את עצמי, את השאלות האלו כל פעם מחדש. מחשבות בנושא גורמות לי לבדיקה עצמית ובהמשך לחוסן פנימי, להמשיך בשליחותו של הרבי, ולגלות לכל אחיותיי שבכל העולם, את מכרה הצוף שהרבי דיבר עליו, ובמהות היא תורת החסידות.

    ולאלו שהיו בשנים של 1994 בניו יורק, בטח זוכרות את החודשים בו הרבי היה בבית רפואה, וירד במשקל, והמרכז עבר ל"בית רפואה הר סיני" אי אפשר היה לדבר אלינו אי אפשר היה להסביר לנו את מצבו הבריאותי! היינו בטוחים הרבי קם מתרפא וגואל אותנו!

    תבדקו אצלכן האם אתן מרגישות כך לגבי משיח?… בלב פנימה…..

    דניאלה גולן היא מייסדת "אור חיה" המרכז העולמי לאישה היהודייה. בעלת תואר MBA באונברסיטה תל אביב, התמחות בביולוגיה מטעם האונברסיטה העברית בירושלים , לימדה יותר מ10 שנים בתיכון בנות בעיר. לפני כעשור עברה לעולם העסקים , והפכה לדירקטריון בחברת נייר מצליחה. כיום משקיעה את מרצה בהעברת סדנאות בחשיבה חיובית ברחבי הארץ ובעולם. היא מתגוררת בירושלים, ושניים מילדיה הקימו בתי חב"ד ברחבי העולם

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. פנינה
      כ״ז בסיון ה׳תשע״ה (14/06/2015) בשעה 23:31

      וואאו!פשוט מושלם!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.