• לכל אחת – הכלי שמתאים לה

    הגדלה

    עוגיות, ופלים, אזני המן למיניהם, שוקולדים מפתיעים, סוכריות על מקל וטופי שנצמד היטב לשיניים.. הם רק חלק קטן ממה שפורים השאיר מאחוריו. כמויות אדירות שיספיקו לפחות לחודשים הקרובים. רק חיפשתי משהו בריא כזה מתוך ערימת הממתקים שהצטברה לה, משהו משביע ולא מאיים - פרי, ירק או אולי איזו חלה מתוקה.. • לקריאה

     

    עוגיות, ופלים, אזני המן למיניהם, שוקולדים מפתיעים, סוכריות על מקל וטופי שנצמד היטב לשיניים.. הם רק חלק קטן ממה שפורים השאיר מאחוריו. כמויות אדירות שיספיקו לפחות לחודשים הקרובים. רק חיפשתי משהו בריא כזה מתוך ערימת הממתקים שהצטברה לה, משהו משביע ולא מאיים – פרי, ירק או אולי איזו חלה מתוקה.. בסוף התנחמתי במיץ ענבים ושוקולד טוב! מה כבר יכול כבר להיות?

    הבנתי משהו לחיים: שטויות יש תמיד בשפע! המטרה היא בשתי מילים: "מדידה והגבלה". 

    נכון.. אלו מילים בכלל לא פופולריות ואולי אפילו מאיימות… אין לנו כח אליהן ולא תמיד בא לנו להעמיד את עצמנו מולן.

    פרשת שמיני הינה פרשה שמעבירה נקודה חשובה בחיים! בנוסף לפרטים החשובים שמצויינים בה לגבי המשכן ולגבי הלכות כשרות, היא כל כולה דנה בגבולות הטבע ובכוחות שמעל הטבע.

    הרבי בשיחת ש"פ שמיני בדבר מלכות מתבטא: "ועד"ז הרי זה מתבטא בעבודתו של יהודי: בכללות ישנם שני אופני וסדרי עבודה – עבודה בצמצום ובמדידה והגבלה (דקדושה), ועבודה שלמעלה ממדידה והגבלה.ויש בזה מה שאין בזה: העבודה במדידה והגבלה היא בערך לדרגת האדם, שיעשה כלי לקלוט אלקות בפנימיות מציאותו. והעבודה שלמעלה ממדידה והגבלה.. היא כלי לקבל אלקות שלמעלה מהגבלת האדם"…

    לעיתים אנחנו מצטמצמים ומגבילים עצמנו לבחירת השליחות שמתאימה לנו לפי הכוחות שניתנו לנו – וזה דבר נחוץ. ולפעמים אנחנו פשוט מקבלים שפע גדול כזה בהתאם לכלי האישי שלנו! המטרה היא להיות אמיתי ומקורי! הרי לכל אחת יש את הכלי שמתאים לה..

    אני בטוחה שכל אחת מקבלת את השפע שלה בדרכים שונות ומשונות.. לעיתים אנחנו רואות את זה ולעיתים זה טוב נסתר כזה…

    לפי כמות הממתקים שהגיעה אלי השנה.. אני אקח זאת כמחמאה מהקב"ה! תודה! תודה! שוב תודה! שפע ממתקים שכזה לא ראיתי בכל שנות חיי.. אפילו כילדה.. אני מוכנה להתחלק איתכן בתנאי אחד:

    את חבילות ה"גליליות" אני חייבת לחסל בעצמי! 🙂

    שבת שלום!

     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.