• טרגדיה: זמרת חב"דניקית נהרגה בתאונת דרכים

    הגדלה

    בצער רב התקבלה הידיעה המצערת על פטירתה הטראגית של הזמרת החב"דניקית מרת גלית שירה בורג ע"ה, שנהרגה בתאונת דרכים קטלנית בסמיכות לכפר דניאל, והיא בת 54 בלבד • לפני כעשרים שנה חזרה בתשובה, ולאחר מכן נישאה בשנית לחסיד חב"ד והופיעה בשירה בערבי הפרשות חלה והופעות מוזיקליות לנשים • לדיווח המלא

    בצער רב התקבלה הידיעה המצערת על פטירתה הטראגית של הזמרת החב"דניקית מרת גלית שירה בורג ע"ה, שנהרגה בתאונת דרכים קטלנית בסמיכות לכפר דניאל, והיא בת 54 בלבד.

    בורג, אם לשניים המתגוררים בארה”ב, חזרה בתשובה לפני כעשרים שנה, והוסיפה לשמה את השם שירה. היא החלה לעסוק בשירה בערבי הפרשת חלה והופעות מוזיקליות לנשים בשילוב סיפור החזרה בתשובה האישי שלה.

    במהלך הבוקר של יום שני רכבה התנגש במשאית. נהג המשאית ונהגת מרכב נוסף נפצעו באורח קל.

    מתנדבי ‘יחידה 360’ – מערך הסיוע הלאומי טיפלו בזירת התאונה.

    פראמדיק מד”א גיא בובליל וד”ר ראם שדה מבית הרפואה שמיר-אסף הרופא שהגיעו למקום בגי’פבולנס טיפול נמרץ של מד”א סיפרו: “מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות משאית ושני כלי רכב. אחד מהרכבים היה לכוד תחת חלקה הקדמי של המשאית, במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הנהגת חולצה כשהיא ללא סימני חיים עם פגיעה רב מערכתית קשה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה.

    “הנהגת מהרכב השני, אישה כבת 30 ונהג המשאית גבר בשנות ה-20 טופלו על ידי צוות נוסף של מד”א בזירת האירוע”.

    חובש איחוד הצלה ישראל אותומזגין סיפר: “מדובר בזירת תאונה קשה עם מעורבות שני כלי רכב ומשאית. נהגת אחד הרכבים נלכדה ברכבה ללא רוח חיים. לאחר חילוץ גופתה על ידי כוחות הכיבוי נקבע מותה של הנהגת עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן הענקנו סיוע רפואי לנהגת הרכב הנוסף ולנהג המשאית שנפצעו באורח קל”.

    ויהי רצון שתיכף ומיד יקויים היעוד "הקיצו ורננו שוכני עפר" והיא בתוכם.

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.