• אשת השנה בגרמניה? שטרני וולף! • מיוחד

    2 | הצג גלריה

    זוכרות את היום המר ההוא? ששמענו על השליח בגרמניה, הרב וולף, שנקטף במפתיע, בדמי ימיו? אלמנתו - השליחה שטערני וולף - ממשיכה בפעילות בשיא המרץ ובכל השטורעם, ובגרמניה - מציינים אותה כגיבורה! • לכתבה המלאה

    שטרני וולף בת ה-44 נבחרה בימים אלה ל"אשת השנה" של מדינת סקסוניה, המדינה הרביעית בגודלה בגרמניה, על ידי העיתון הגדול במדינה.

    היא ילידת הארץ, וכבר שנים משמשת כשליחת חב"ד בעיר האנובר, גרמניה. לפני כשנתיים נפטר במפתיע בעלה, הרב בנימין, מחיידק בדם. בהחלטה חזקה ויומיומית – היא ממשיכה את השליחות עם שבעת הילדים שבבית, וגם בתה ובעלה הצטרפו לאחרונה. היא מנהלת בית חב"ד פעיל ושוקק, והפכה לדמות משמעותית עבור יהודים ולא-יהודים כאחד.

    בראיון על זכייתה בתואר המכובד – סיפרה על המסר שחשוב לה להעביר בריאיונות שאחרי הבחירה בה:

    "אנחנו קוראים השבוע בתורה את פרשת 'ויקהל', שמתארת את בניית המשכן, המרכז הרוחני שליווה את העם במסע במדבר. התורה משבחת את העשייה של בני ישראל במהלך הבנייה, ובפרט את הפעילות והזריזות של הנשים. הנשים במדבר היו יצירתיות, וניצלו את הכישרון המיוחד שלהן לתפירה ולטוויה של יריעות המשכן.

    הרבי מלובביץ' מסיק מכך מסקנה לדורנו: הכישרונות שלנו לא ניתנו לנו רק למען ההתפתחות האישית, אלא כדי להשתמש בהם לטובה, כדי לעשות את העולם ל'משכן', כדי להוסיף בעולם אור וקדושה. הוא מדגיש שהמסר הזה נכון לכולם, אבל בפרט לנשים, ובפרט בדורנו. זו המשימה שלי בגרמניה, ואני שמחה לקבל על כך כזה תואר מכובד, אבל לנצל את היכולות המיוחדות שלנו כדי להפוך את העולם למשכן של טוב – זו המשימה של כל אחד ואחת מאיתנו".



    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.