• צעדים קטנים, ניצחונות גדולים

    הגדלה

    זה לא סוד שהצלחה מתחילה לרוב בדברים הקטנים. שמואל הראל, יועץ ארגוני, מגיש שלשה צעדים ליצירת הצלחה בחיים • לקריאה

    כמובן ששאפתנות ועבודה קשה הן חשובות, אבל המשימות היומיומיות הקטנות הן שיכולות להביא אותך להצלחות גדולות יותר בעתיד. לדוגמא: לקום מהמיטה בזמן, לאכול ארוחת בוקר בריאה ולחייך אל העולם יכולים לעשות את כל ההבדל בכל הנוגע ליום פרודוקטיבי. בואו נסתכל מדוע ביצוע המשימות הקטנות הללו יכול להוביל להצלחה רבה יותר בהמשך הקו.

    קומו מהמיטה בזמן
    לקום מהמיטה בזמן הוא אחד מאותם דברים שנשמעים פשוטים מספיק, אבל יכולים להיות קשים לביצוע. עם זאת, כניסה לשגרה עקבית על ידי התעוררות בשעה קבועה בכל יום יכולה להיות בעלת השפעה עצומה על הפרודוקטיביות שלך. הגוף שלך יסתגל ללוח הזמנים החדש לאחר מספר ימים ותמצאי את עצמך מרגישה הרבה יותר אנרגטית כשאתה קם מהמיטה בכל בוקר.

    אכלו ארוחת בוקר בריאה
    האימרה הישנה “ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום” עדיין רלוונטית כיום. אכילת ארוחת בוקר מאוזנת עוזרת להזניק את חילוף החומרים שלך בבוקר ומספקת לך אנרגיה מתמשכת לאורך כל היום. ארוחת בוקר טובה צריכה לכלול מעט חלבון (למשל ביצים או יוגורט), פחמימות מורכבות כגון דגנים מלאים (למשל שיבולת שועל או טוסט), וקצת פירות לתוספת ויטמינים ומינרלים. אכילת ארוחת בוקר גם מעניקה למוח שלך דלק נוסף, כך שתוכלי לחשוב בצורה ברורה יותר במהלך העבודה, פגישות חשובות, לימודים ואפילו בילוי עם המשפחה מאוחר יותר במהלך היום.

    חיוך!
    חיוך הוכח כבעל יתרונות בריאותיים רבים, החל מהפחתת רמות הלחץ ועד לעזור לאנשים להיראות אטרקטיביים ונגישים יותר – וכן, זה אפילו יכול לעזור להוביל להצלחה רבה יותר 🙂 חיוך משחרר אנדורפינים המשפרים את מצב הרוח הכללי; בנוסף הוא שולח מסר מעודד שאתה אופטימי ושמח מהחיים – תכונות שנוטות למשוך תשומת לב חיובית מאחרים. אז אל תשכחי להעלות את החיוך הכי טוב שלך לאורך חיי היום יום שלך – את אף פעם לא יודעת מי יכול לשים לב.

    למעשה, ביצוע משימות יומיומיות קטנות כמו לקום מהמיטה בזמן, אכילת ארוחות בריאות כמו ארוחת בוקר וחיוך לעתים קרובות הן דרכים טובות שיקדמו אותך להצלחה בחיים. הפעולות הקטנות האלה אולי לא נראות כמו הרבה במבט ראשון, אבל הן מצטברות במהירות עם הזמן – וההשפעות המצטברות שלהן עשויות לגרום להשגת הצלחות גדולות בהמשך הדרך.

    אז אם את רוצה יותר הצלחה בחיים – התחילי עם משהו קטן היום.

     

    בהצלחה!

    מאחל לכם שתמיד תבחרו את הבחירות הנכונות עבורכם,

    שלכם,

    שמואל

     

    משימה שבועית

    לבחור משימה אחת לביצוע היום, שתקדם אותך מחר

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.