• טיפים לגילוי הפוטנציאל שצומח בתוכך

    הגדלה

    בעולם המתקדם בקצב מסחרר נדרשת מאיתנו, הנשים, להטוטנות וירטואוזית מושלמת כדי להיות מושלמות בכל המשימות: להיות בו זמנית כל חלקי העץ וגם לא לשכוח לתת פירות; להיות עץ נוי (יפה ומטופחת); להיות עץ שנותן צל (להגן על הילדים, על הבעל וגם על עצמנו); להיות גזע איתן ויציב עבור הבכי והקיטורים שמסביב; לפתח שורשים עמוקים כדי לינוק מהמקורות עד סוף כל הדורות וגם להישען על האימא והאבא הפרטיים שלנו • לקריאה

    גלי את עצמך

    בעולם המתקדם בקצב מסחרר נדרשת מאיתנו, הנשים, להטוטנות וירטואוזית מושלמת כדי להיות מושלמות בכל המשימות: להיות בו זמנית כל חלקי העץ וגם לא לשכוח לתת פירות; להיות עץ נוי (יפה ומטופחת); להיות עץ שנותן צל (להגן על הילדים, על הבעל וגם על עצמנו); להיות גזע איתן ויציב עבור הבכי והקיטורים שמסביב; לפתח שורשים עמוקים כדי לינוק מהמקורות עד סוף כל הדורות וגם להישען על האימא והאבא הפרטיים שלנו, ועל אמותינו ואבותינו מייסדי העם היהודי. ובתוך כל זה לדעת מהי עבודה אופטימאלית כדי להגשים ולהשיג את היעד. אין ספק שאנחנו עושות הכול כדי להכין את עצמנו לזמן הגאולה, כי בזכותנו נגאלו בעבר ובזכותנו נגאל גם בהווה. אם כן, בחיים המודרניים והמבולבלים של עידן טרום הגאולה כל מה שמוטל עלינו לעשות הוא את מה שאלוקים מצפה מאיתנו, כנשים יהודיות.

    הנה כמה טיפים לביטחון עצמי ולצמיחה נשית, שגם יועילו לנו באופן אישי וגם יעזרו לנו בעבודתנו בעולם לצורך קיום תפקידנו כאן. מעבר לכך, כאשר פועלים לפיהם מגלים שהחיים הרבה יותר קלים ופשוטים מכפי שזה נראה:

    1.

    הסרת חסימות. תתפללי ותבקשי מאלוקים
    שיראה לך את הדרך וינחה אותך למילוי הייעוד והשליחות האמיתית שלך בחיים כאישה יהודייה. התפילה מסוגלת להסיר חסימות ולעזור לך לגלות שהיכולת למימוש העצמי הכי טוב עבורך כבר קיימת בתוכך. כי האלוקים שברא אותך נמצא כאן תמיד בשבילך.

    2.

    רק היום! לעיתים נדמה לך שהכול גדול עלייך. העבודה, הבעל, הילדים, הקריירה, המימוש העצמי והפרנסה. תחלקי את זמנך לפרוסות של יום אחד. בכל פעם תתמקדי ב-42 השעות הקרובות ותחשבי רק על מה שעלייך לעשות ולפעול בהן.

    3.

    אַתּ פֶּלֶא גדול! תזכרי שלכל אחת יש את טביעת האצבע המיוחדת לה ורק לה. יש אולי יפות ממך ויש פחות. יש טובות ממך וכאלו פחות. יש חכמות יותר ופחות. אבל אחת עם המרקם המדויק, השליחות והייעוד המיוחדים שלך יש רק אחת. זו את! אל תנסי להיות פלא של מישהי אחרת. נסי לחשוף את הפלא שלך.

    4.

    לא עלייך המלאכה לגמור אם את בלחץ כי לא הספקת, לא סיימת, לא ביצעת, ועדיין יש כל כך הרבה עבודה לעשות ולפעול, תזכרי שעול העולם לא יושב על כתפייך. שתפי חברה טובה, תרימי טלפון לאחות, לאימא, למאמנת או ליועצת. בשתיים זה תמיד הרבה יותר פשוט.

    5.

    לקבל את השפע "פותח את ידיך ומשביע לכל חי רצון". תהיי מוכנה לפתוח את הידיים, להסכים לקבל את השפע, לחיות את הרגע ולחדד את הרצון כי אין דבר העומד בפני הרצון! את רוצה – את יכולה!


    מירי שניאורסון – בעלת "הבחירה שלי", מרצה, מנחה,
    מאמנת נשים ונערות | לתגובות: [email protected]

    מתוך עלון ‘עלמה פרינסס’ – נשים ויהדות בראייה אקטואלית עפ"י תורת חב"ד   לפרטים:054-4371991

    www.almaprincess.co.il

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.