• יום עיון עוצמתי לנשות צפת והסביבה

    59 | הצג גלריה

    כחמש מאות נשים כ''י השתתפו ביום העיון שהופק על-יד נשי חב"ד צפת בראשות הגב' חיה רחל הנדל לכבוד יום ההילולא של האריז"ל החי באולם אידיליה בראש פינה. לאחר חתימה על פ''נ, טעימות פרות, קפה ומאפה נפתח בחגיגיות המושב הראשון במופע אימון, המשלב מסך ובמה • לדיווח וגלריית תמונות

    כחמש מאות נשים כ"י השתתפו ביום העיון שהופק על-יד נשי חב"ד צפת בראשות הגב' חיה רחל הנדל לכבוד יום ההילולא של האריז"ל החי באולם אידיליה בראש פינה

    לאחר חתימה על פ"נ, טעימות פרות, קפה ומאפה נפתח בחגיגיות המושב הראשון במופע אימון, המשלב מסך ובמה. הגב' עינב פרגמנץ, הציגה לנו בהומר את נושא הכנס, כאשר מתאמנים  – הבטחון והגאולה חודרים. בסיום הפתיח הוקרן 'גי'נגל' שהופק במיוחד ליום זה אשר החדיר את המסר בצורה קצרה וקולעת.

    לאחר מכן עלתה המנחה גב' שרה דניאל תחי' שליוותה את האירוע מתחילתו ועד סיומו בדברי קישור ומסרים ענייניים.

    הרבנית אסתר פיקרסקי ייחדה את דבריה על מעלת האשה והמחישה באמצעות סיפורים ודברי חז"ל את הסוד לזוגיות בטוחה – על-ידי מאמצים של האשה.

     לאמירת פרקו של הרבי מה"מ וסיום מסכת הוזמנה הרבנית חיה רחל הנדל יו"ר ארגון נשי חב"ד. לפני דבריה העניקו לה נשות הארגון שי כאות הערכה על התמסרותה למעלה ממדה והגבלה עבור הארגון ושליחותה הקדושה.

    הרב ביסטריצקי שי', מד"א של קהילת חב"ד צפת, הבהיר למשתתפות הלכות בנושא הבית היהודי. הרב חידד את הלכות יחוד ובנוסף הרב פתח את לימוד הרמב"ם שביום זה מתחילים מחזור חדש.

    בסיום מושב א', נהנו המשתתפות ממשחק לימוד הלכות אינטראקטיבי בשיתוף כל הקהל באמצעות שלטים. השאלות החשובות והחיוניות, שחלקם הוצגו על ידי ילדים חמודים בסרטוני וידיאו ועל חלקם קיבלנו הרחבה מעניינת מהרבנית ברוריה אשכנזי גרמו לשיתוף מלא של כל הקהל.

    לאחר הפסקה קצרה במהלכה היטיבו הנשים את ליבן בארוחת צהרים מכובדת. החל מושב ב'. המושב נפתח בהגרלה על כרטיס לרבי מלך המשיח, בו זכתה גב' מירב משכונת רמת מנחם בצפת. האשה המרוגשת נגשה לבמה בליווי השליחה הגב שושנה לבקיבקר לקבל את הזכיה.

    לבמה הוזמנה גב' נעמה הרשקוביץ מנהלת שיווק מחוז צפון של הכללית, אשר מסייעת רבות לפעילות נשי חב"ד צפת במהלך השנה כולה. לאחר דברי ברכה התואמים את האירוע והתאריך, הגישו לה נשי חב"ד פמוטות שבת.

    יום העיון נחתם בדברי אמונה ובטחון על ידי הזוג רובשקין, אשר מהווים מודל השראתי לעמידה של זוג גם בזמני קושי באמונה בטחון אשר מביאים גאולה. תחילה נשאה דברים גב' רובשקין אשר חזקה בסיפוריה המעודדים ותודה לגב' שינא טיליס על התרגום. לאחריה שיתף בעלה בסיפורים אותם חווה וכיצד הבטחון והאמונה סייעו לו בכל שלב עד אשר הביאו גאולה.

    הנשים המשתתפות יצאו עם כלים מעשיים ועם אנרגיות חדשות למילוי שליחותן העיקרית, להכין את עצמן ואת ביתן לקבל את הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומי"ד ממ"ש.





















































































































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.