• מעתה טהרת המשפחה – בהישג ידך! • תוכן מעשי

    הגדלה

    אחרי שנים רבות, אתר טהרת המשפחה המיתולוגי מקווה.אורג עולה לאויר בעברית אתר האינטרנט החדש מאפשר לנשים דוברות עברית ברחבי העולם לגשת לעולם תוכן עשיר, מושקע ורחב יריעה בנושאי טהרת המשפחה שמציע Mikvah.org במשך עשרות שנים ועד היום היה בשפה האנגלית בלבד • לכתבה המלאה

    מעתה זה בהישג ידך! אחרי שנים רבות, אתר טהרת המשפחה המיתולוגי מקווה.אורג עולה לאויר בעברית

    אתר האינטרנט החדש מאפשר לנשים דוברות עברית ברחבי העולם לגשת לעולם תוכן עשיר, מושקע ורחב יריעה בנושאי טהרת המשפחה שמציע Mikvah.org במשך עשרות שנים ועד היום היה בשפה האנגלית בלבד.

    מקווה.אורג שמח להכריז על השקת אתר העברית החדש mikvah.org.il – שמאפשר החל מהיום לקהילת דוברי העברית לגשת לתוכן המדהים ולעולמות ידע עשירים על טהרת המשפחה ש-מקווה.אורג הציע לעולם דובר האנגלית במשך עשרות שנים.

    במהלך השנים אמנם תורגמו משאבי ידע נבחרים לעברית, כמו לוח המקווה שלי, וכן היו גם חלקים של עולמות תוכן בעברית שתורגמו לאנגלית, אבל הישג פורץ דרך זה מאפשר סקירת מצגות, רשימה של מאגר מקוואות, משחק Kahoot, חוברות, רשימת הכנה למקווה ואינספור מאמרים פופולרים ביותר, ואמצעי תקשורת שיהיו נגישים מהיום בקלות לצרכן דובר עברית, הן בארץ והן בעולם.

    "אנו אסירי תודה לחני בלוי מביתר על ביצוע הפרויקט המונומנטלי הזה" אומרת אסתי שניאורסון, מפתחת תוכניות לימודים במקווה.אורג. "חני פנתה אליי לפני מספר שנים, מלאת השראה ונלהבת, ושאלה אותי מה היא יכולה לעשות למען מצוות טה"מ. ביחד הגענו לרעיון של אתר הבית בעברית, וחני הפכה את החלום למציאות".

    "קיום אתר משותף חושף את היתרון של תרגום מהיר של משאבים אחרונים והופכים לזמינים עבור הקהל דובר העברית, לרבות חוברת "כוח המקווה" ומצגות ההלכה" אמרה חסי רבקין. "פרויקט תרגום שבעבר היה לוקח חודשים להשלמתו היה זמין תוך מספר שבועות קצרים, הודות לשיתוף הפעולה המדהים עם הצוות הדובר עברית שלנו״.

    בשלב ראשון ובתור התחלה, האתר הושק עם חלק קטן מכל המשאבים שיהיו זמינים בעתיד, מכיוון שהצוות ממשיך לעבוד על תרגום המשאבים הפופולריים ביותר של מקווה.אורג. על מנת להנגיש את מצוות טהרת המשפחה לכמה שיותר זוגות בעולם כולו.

    לכניסה לאתר

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.