• נוף הגליל: ערב אמהות ובנות בסמינר בית חיה מושקא

    18 | הצג גלריה

    במעמד עשרות הורים, רבנים, אישי ציבור וראש העיר, נערך טקס מרגש ועוצמתי בו סוכמו שנתיים בסמינר לחינוך והוראה - 'בית חיה מושקא' בנוף הגליל • לכתבה וגלריית תמונות

    במעמד עוצמתי ומרגש סוכמו שנתיים בסמינר לחינוך והוראה – 'בית חיה מושקא' בנוף הגליל.

    את המעמד פתח הרב שלום דובער פריימן – חבר הנהלת הסמינר בהקראת מכתב של הרבי מלך המשיח למסיימות.

    לאחריו הוזמן לקרוא את פרק התהילים של הרבי מלך המשיח הרב דני לוי – חבר הנהלת הסמינר ומראשי מוסדות חב"ד בעיר.

    לאחריו קראה המנהלת הגב' פריימן את פרקה של הרבנית חיה מושקא שעל שמה נקרא הסמינר, והודתה לכל העוסקים במלאכה ועוזרים להצלחת הסמינר.

    הרב ישעיהו הרצל – רב העיר נוף הגליל נשא דברי ברכה למשתתפות והביע את התפעלות הגדולה מהתפתחות הסמינר בתוך שנתיים.

    את המשא המרכזי נשא הרב דוד נחשון יו"ר מוסדות חב"ד בעיר ומייסד הסמינר, שריתק את הבנות בספרו על הניסים המלווים את ייסוד הסמינר ב"ה, כאשר רק לאחרונה הקצתה העיריה לסמינר קמפוס רחב ידיים לרווחת התלמידות. "מרגישים ממש את ברכותיו של הרבי מלך המשיח שליט"א שמלוות אותנו על כל צעד", הדגיש בדבריו.

    כמו כן ציין הרב נחשון את השותפות האמיצה של המוסדות עם ידיד חב"ד – ראש העיר מר רונן פלוט בכל עניני היהדות בעיר ובפתיחת הסמינר בפרט, והודה לחבר מועצת העיר ומנכ"ל עמותת 'חסדי מנחם' – ר' מנחם גנדל על השותפות והליווי בהקמת ובקידום הסמינר.

    ראש העיר מר רונן פלוט פתח בהתפעלות מההתפתחות והגדילה של קהילת חב"ד וציין את מוסדות החינוך מהמעון ועד סמינר וישיבה הקיימים בעיר. בדבריו הדגיש את החברות והשותפות האמיתית שלו עם הרב נחשון שנים רבות וההתרגשות מההצלחה הגדולה של הסמינר.

    נציגת ההורים הגב' מיידנצ'יק הודתה להנהלת הסמינר, צוות הרבנים והמורות ובמיוחד למנהלת הגב' דינה פריימן והסגנית הגב' מריימי חרותי. בדבריה הדגישה עד כמה אוהבות הבנות את הסמינר ושמחות לשהות בו.

    הרב אסף פרומר – נציג רבני הסמינר, סיים את שורת הברכות בדברו על הזכות ללמוד בסמינר ובהודיה על המענה הניתן בסמינר לבת חסידית לכל צרכיה והדגיש כי הכבוד למנצחות תלמידות סמינר בית חיה מושקא בנוף הגליל.

    עתה הגיע הזמן לתוכנית המושקעת של הבנות בשילוב אמהות מהקהל, תוכנית אשר נתנה לאמהות הצצה להווי חיי בנותיהן בפנימיה.

    הרב שמואל מקמל – מרצה בסמינר, דיבר על י"ב י"ג תמוז וקישר את המשתתפות לתאריך המיוחד.

    לאחר מכן התקיים טקס חלוקת פרסים ותעודות למתמידות התפילה המקפידות להגיע מידי בוקר בזמן לסדר השכם והכנה לקראת התפילה.

    לסיום הסבו האמהות והבנות לצד שולחנות ערוכים ונהנו מארוחה חמה וטעימה של קייטרינג פרידמן ומהתוועדות מרתקת עם הרב יוסף יצחק סגל – מרבני הסמינר, שחיזק בדבריו את האמהות והבנות המכינות את העולם לקראת הגאולה.



































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.