• מוסדות עטרת חיה מושקא ביתר • מתחדשים בענק

    20 | הצג גלריה

    קהילת חב"ד בביתר חוגגת את חג הגאולה וחונכת אשכול ענק ומפואר למוסדות חב"ד לבנות "עטרת חיה מושקא" בביתר עילית. מתחם שמתפרש על פני 3 דונם ובו 5 קומות של כיתות מפוארות, 800 מטר של חצר מרוצפת, מרפסות, דשאים וכניסות נפרדות לכל קומה יעמוד לרשות בנות הדור החב"די הצעיר בביתר עילית ויעטוף אותן בחום חסידי • לכל הפרטים ולתמונות

    במעמד מרגש, סביב שולחנות ערוכים ובהתוועדות חסידית זכו תלמידות בית הספר לחנוך את האשכול המפואר ולכבד את נציג חב"ד בעיריית ביתר עילית, הרב משה כהנא בקביעת מזוזה עם ברכה בליווי נציג ההורים העומד לימין המוסדות, הרב מרדכי בק.

    בהתרגשות רבה ובהודיה לה' יתברך סיירו הרב משה כהנא והרב מרדכי בק במתחם הענק והביעו את הערכתם כלפי ראש עריית ביתר עילית, הרב מאיר רובינשטיין שהעניק למוסדות חב"ד "עטרת חיה מושקא" בנין מפואר ומתקדם, במקום מרכזי בגבעה B עם מרחבים גדולים, תצפית לנוף מרגיע, בניה מותאמת לצרכי מוסד חינוכי מקצועי ומתקדם ויחס חם ואוהד לאורך כל הדרך.

    "בכח האמונה בדור העתיד ובשליחות החינוך בדרך הרבי זכיתם להגיע עד הלום", כך הביע את התרגשותו הרב משה כהנא בהתוועדות עם התלמידות לרגל חג הגאולה וציין כי יום חג הוא לקהילת חב"ד בביתר.
    הרב מרדכי בק סיכם את המעמד וציין את הכח המוביל להצלחה: "להאמין בכל ילדה וילדה שיש בה הכח והיכולת להיות חסידית ברמה הגבוהה ביותר, זה הסוד המנצח".

    כאות הוקרה על תמיכה לאורך הדרך, העניק הרב מרדכי בק לרב משה כהנא ספר תניא מעור וקופת צדקה עם הקדשה חמה ולבבית בשם צוות בית הספר וההורים.

    מוסדות "עטרת חיה מושקא" נערכים לקראת חנוכת הבית ברוב פאר ומודים לה' על הזכות הנפלאה לגדל את דור העתיד לקראת הגאולה ברחבות גשמית ורוחנית לנחת רוח הרבי.

     







































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.